Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Aseara am căutat ca un nebun timp de vreo 2 ore un site care să îmi dea toate episoadele House MD online, fără să aştept câte o oră între două filme, cum se întâmplă în cazul Megavideo.

Si bineînţeles că nu am găsit. Dar azi, în timp ce hoinăream pe net după cai bleumarin pe pereţi ghici ce am găsit…

http://www.filmesubtitrate.info/ . Site-ul perfect dacă vrei seriale şi nu vrei să dai bani pe ele sau să le aştepţi să se descarce. Plus că sunt şi subtitrate. Ce v-aţi putea dori mai mult?

P.S. Ştiaţi că Hugh Laurie a jucat, înainte să fie Gregory House, în Stuart Little? Problema e că nu prea a avut unde să-şi desfăşoare sarcasmul…

Vă pupă eu…

Comments on: "Doctor House online subtitrat." (7)

  1. El a jucat si in 101 Dalmatians…era unul dintre hoti :))

  2. Trist, a jucat in cea mai marfa comedie englezeasca BlackAdder dar se pare ca nimeni nu stie asta..

    • Nu stiu despre cine vorbesti, dar in BlackAdder nu a jucat Hugh Laurie, doar Rowan Atkinson.

      • e tarziu dar….a jucat in Blackadder 2,3 si 4. In Blackadder 2 putin de tot,in 3 a fost chiar Prince Regent si in 4 George

  3. Nu stiam ca a jucat si in dalmatieni si in stuart little ;)) oricum, aici e cel mai tare :X pe site ul ala ma uit si eu, dar in unele zile nu merge.. :(

    oricum, e genial!

  4. Am vrut si eu sa vizionez house pe site-ul ult laudat si bineintales ca mi-au cerut sa platesc, ori s-a schimbat intre timp ori nu stiu care ii faza cu articolul tau

  5. incearca si serialulmeu.ro si acolo ai toate sezoanele subtitrate;)si multe seriale foarte faine.iti recomand the walking dead :D

Lasă un răspuns

Nor etichete

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 599 other followers

