Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Mamaaa am asteptat vinerea asta cum asteapta pensionarii medicamentele compensate.Innebuneam la propriu…vroiam sa scriu undeva, sa ma mai eliberez putin ca ziceai ca sunt cazan sub presiune.Si s-a intamplat intr-un final.Am pus mana pe calculator, si merge si netul bine.Asa ca o sa-mi dau drumu (scuzati expresia) in seara asta .

In primul rand am aflat si eu de ORA PAMANTULUI. E ora pentru care ne va multumi mai tarziu Terra cu varf si indesat.E ora in care scoatem frigiderele, calculatoarele, televizoarele si degetele copiilor din priza.Si orbecaim ca prostii o ora intreaga pe intuneric de parca am fi sub Ceausescu.Slava Domnului ca e atat de inspirat pusa ora asta: exact cand se uita tot romanii cum vitejii lui Pitzi „se lupta cu incrancenare ” sa bata si ei o amarata de Serbia, care a devenit intre timp o super putere in fotbal si care trebuie lichidata.
Credeti-ma ca nu salvati nici pe dracu nimc daca faceti sex pe intuneric la 20.30 pe 28 martie.De fapt cred ca am sa organizez o riposta contra orei Pamantului si in loc sa sting lumina o sa stau cu becul, televizorul, calculatorul si o sa-l tin si pe bunicul la frigider la rece.Asa sunt eu mai comunist.Iaca na!Eu inca (virgula) consider ca Auschwitz era tabara de vara pentru Evrei.O vara prelungita.

In alta ordine de idei, ca tot era vorba de minoritati, se pare ca (virgula bagamias p**a) calendarul la tzigani e complet diferit de cel crestin.Cel putin la noi la Iasi.
Spre de exemplu urc acum vreo cateva zile in tramvai, compostez bilet (am inceput sa prind frica de controlori) si ma pomenesc la urmatoarea statie cu doi pui de tigan care ma anuntau ca „maine s-a nascut Hristos”(am incheiat citatul).Ma uit eu la telefon, ca am telefon jmecher cu calendar, si vad ca e 24…24 martie.Hai da-o in masa de treaba, e clar ca e ceva in neregula cu astia.In alta zi am am aflat si versiunea manelizata a lui „Tatal nostru”….creeepy.
De fapt am reusit sa intocmesc si un top al tiganilor cersetori in tramvai.

1.ORFANUL: de obicei imbracat cu trening nespalat de luni bune, foloseste poezia „da si mie un ban/ca-s copil orfaaan”(Versuri/Muzica – Costi Ionita).Suma medie stransa intr-un tramvai:3 lei.
2.CREDINCIOSUL: dupa cum am mai spus are o gama variata de rugaciuni, de la Tatal nostru la Somnoroase pasarele.Suma medie stransa in tramvai:0 lei(doar sa aiba noroc de vre-o maicuta)
3.COLINDATORUL: n-are mama, n-are tata, n-are calendar acasa.La el se naste Hristos cand vrea muschii lui.Lucreaza in grup ca e greu sa behai de unu singur.Suma stransa in tramvai:0.75 lei.(ca tre sa imparte banii)
4.IMPRESIONISTUL: curentul a trecut de mult dar la el e inca in voga.are la el o carja si sta stramb si se jura ca l-a calcat Udrea Cu Mercedesul.Suma stransa😮 poseta in cap(de la baba de la care a furat carja) .

V-am tzucat.

Comments on: "Despre Ora Pamantului, cersetorii din tramvaie si despre planul meu.Din Iasi cu dragoste." (1)

  1. hippiemuslim said:

    (Scuza-ma dar m-am plictisit de diacritice)
    Cacofoniile nu se elimina prin virgula adaugata de-am p*lea.
    Mi-a placut pozitia ta fata de „ora pamantului”, dar in special argumentul.
    Impresionistii sunt de doua feluri: cei mentionati de tine(handicapatii si retarzii sau simulatori) dar si impresionistii la „costum”. Nu sunt ei la costum literalmente dar vin cu tot felul de argumente de tip: „sunt om serios”,”am copii acasa”, „nu beau, nu fumez” si desigur: „sunt bolnav de nu-stiu-ce-boala care nu poate fi vazuta cu ochiul liber si am nevoie de bani sa ma operez”. Ghiceste ce suma strange…

Lasă un răspuns

Nor etichete

