Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Am o noua colaboratoare la blog, care va veni cu idei proprii, cu un stil propriu si cu multe altele (girlie stuff:D)…asteptati-o cu nerabdare!!

Colegul meu de camera este moldovean adevarat (Chisinau rulz) asa ca sunt la curent cu toate intamplarile de peste Prut. E cam urat ce se intampla acolo intr-adevar, insa, dupa cum spunea si colegul meu „lasa sa se bata…daca-s prosti”.El e genul comunist, care merge din Iasi pana in Bucuresti ca sa bage un buletin de vot cu stampila pusa pe PC (partidul comunist).

Totusi, nu-i asa ca-i fain cum se bat moldovenii?Adica fac un lucru la care se pricep foarte bine:D

P.S. Vin acusi cu un articol nou de vreo cateva sute de cuvinte despre nimic…probabil maine seara!

TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!

Comments on: "Moldoveanu’ paleste bai frate" (1)

  1. vladdorin said:

    Pe paragrafe:
    Oare cine o fi…
    Si concluzia e?
    Moldovenii se bat prost.
    L-am citit, raspund acum.
    Te rog eu, e de ajuns ca il foloseste tembelul ala…

Lasă un răspuns

Nor de etichete

