Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Peste tot unde te uiti observi numai articole despre marea „rascoala moldoveneasca”, la stiri auzi doar despre „fratii nostri moldoveni”. Fuck off! Nu m-ar interesa nici daca s-ar legaliza prostitutia in Moldova.Si ei imi baga pe gat niste materiale despre cum se ciomagesc militienii cu pustii plecati de la scoala si cu spirit de aventura.

Din intamplare, colegul meu de camera este moldovean pur-sange, iar daca el considera ca revolutia asta a lor nu e mai mult decat o basina prelungita dincolo de termen, inclin sa il cred in totalitate.Asa ca le-as sugera confratilor nostri ca, data viitoare cand planifica o rasturnare a regimului sa isi foloseasca creierul mai mult si sa schimbe locul de intalnire al sefilor din cafeneaua locala intr-un loc cat de cat discret.

Nu vreau sa se creada ca sunt comunist, ca nu sunt de acord cu initiativa tinerilor dornici de U.E. , dar consider ca organizarea in sine nu face nici cat 2 cepe degerate.Adica hai sa ne gandim un pic.In prima zi au fost 10-15000 de oameni care au dat foc la Parlament si care au strigat ca vor sa se uneasca cu Romania.Dupa 100 de arestari efectuate de militienii moldoveni in timpul noptii, numarul protestantilor a scazut dramatic la 6000.Mai putin de jumatate.Ne asteptam ca maine sa mai apara vreo 2 rataciti in ritmul asta.

Cu asta mi-am incheiat pledoaria negativa la adresa Moldovei, tara care mi-a oferit numerosi „pretini” si un coleg de camera.Totusi exista si lucruri pentru care ii laud din adancul sufletului.Si unul din aceste lucruri il reprezinta vointa de care au dat dovada atacand (nu a fost tocmai un protest pasnic) puterea fara arme si fara vreo strategie anume.

Ma bucur cand ma gandesc ca ne curge acelasi sange prin vene si vreau sa cred ca romanii ar face acelasi lucru intr-o situatie asemanatoare si nu ar da inapoi ca niste puici fricoase ce fug de topor.

Dar hai sa trecem la lucruri cat de cat mai vesele.Un coleg de-al meu imi povestea mandru intr-o zi tactica lui de agatat pe vremuri tulburi.Cica era vreo 2 noaptea cand s-au decis, el si cativa prieteni, sa paraseasca clubul tinandu-se unu; pe altul pentru a forma o structura cat de cat stabila.Si dupa principiul „Cand ai un ciocan, toate obiectele din jur ti se par cuie”, ei nu mai reuseau sa deosebeasca persoanele.

Asa ca, atunci cand o persoana cu parul lung, cu blugi si adidasi trecu pe langa ei reusi sa le aprinda imaginatia si sa le „scoale” interesul atat de mult incat sa treaca direct pe combinatie: „Paapusha, n-ai chef de un phootai?”;dar n-au mai asteptat raspunsul pentru ca atunci cand persoana s-a intors, au avut cea mai proasta senzatie din lume.Nu era fata!ERA ROCKER!Declaratia oficiala a colegului meu suna cam asa : „Sa-mi bag pula daca nu am capatat alergie la rockeri.Cum vad unul, cum imi vine sa-l iau la bataie.Tu nu-ti dai seama cum este sa se intoarca o creatura pletoasa si cu barba la tine si sa-ti faca ochi dulci!” , „nu erau ma ochi dulci, erau ochii vostri inecati:))”.

Asa ca data viitoare cand mai faceti declaratii de „dragoste”, aveti grija  cui ii faceti ca s-ar putea sa va treziti bulaniti de un rocker celibatar, sau chiar de NAOMI!

TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!

Comments on: "Despre nimic…nimic moldovenesc…" (8)

  1. vladdorin said:

    In mare parte sunt de acord cu faptul ca tinerii moldoveni nu au reactionat cum trebuie, dar tu ai deviat, ba chiar te-ai contrazis…
    Despre faza cu rockerul, din experienta mea personala pot spune ca aceste cazuri se ivesc la tot pasul:) Asta dovedeste cat de ratati sunt unii si cat de misogini sunt altii…

  2. sper ca ai vazut ora la care am scris articolul….3.08 am…cam atat de lucid pot sa fiu la ora ca asta:))

  3. de fapt n-au fost 100 arestari ci mii..shi inka catzi oameni mortzi..voi n-avetzi idee ce-a fost..iar ceea ce-a fost nu e nici 10%din ceea ce s-a declarat initial..la noi(in basarabia) e dictatura..iar daca deschizi un pic ciocu’ te trezeshti vre-untr-un subsol batut pina itzi pierzi pulsu’ shi nu numai tu..ci shi familia ta.ceea ce-a fost dupa prima zi a fost goaznic..aveam impresia ca suntem pe timpul lui hitler..cat despre cei doar 6000 de oameni care s-au adunat a doua zi..sunt nishte eroi pentru ca asta e sinucidere curata..sau partiala.

  4. iar cei care au fost in piata zilele urmatoare au fost practic persoane evadate din institutii,ma refer la elevi,studenti,etc. pt ca practic am fost izolati in institutii shi piata la fel pentru a nu putea mishca un deget.

  5. In cazul asta imi cer scuze si aveti tot respectul meu.

  6. Nu vreau sa ma laud, dar am fost in ziua cind totul sa intimplat, am ajuns in Piata marii adunari nationale pe la orele 6 cind deja totul se terminase, cladirile au ars si betonul a fost distrus (wtf?!). Deci, a fost asa ideea,
    1. ei sau intilnit in guvern, si nu la o cafenea.
    2. Alegerile au fost fraudate
    3. Comanda pentru materiale de reconstructie a presidentiei si parlamentului a fost data finlandei cu 2-3 sapt inainte de intimplarea accidentului
    4.Studentii si pustii fugiti de la scoala au fost f*tuti in toate bortile de politie si de toti deoarece protestul a fost o manifestare spontana care a fost controlata foarte bine de niste grupuri de studenti bine platiti, pusi sa faca zarva si scoale studentimea dornica de sange.
    5.Cum putea un grup de stundeti sa dezbata granitul din fata presidentiei?
    6.Ultimele 2 etaje din guvern is inchise cu 200 de lacate, deci nimeni nu avea cum sa se urce si sa bage acolo steagul cu UE
    7.Toata zarva care noi am facuto, a fost ca atare facuta de oameni bine platiti, si foarte bine planuita de niste strategi foarte sireti.
    8.Oamenii normali nu ies in strada si dau foc la presidentie, cu atit mai mult ca in anii 89. 200 de soldati au tinut 30000 oameni sa nu intre in cladirea presidentiei sau asa ceva, credeti ca acum nu au putut sa tina 1000?
    9.Ce nu ati crede voi, noi am mancat papara destul de bine in ziua de Marti, 7 aprilie…

  7. In primul rand treaba cu cafeneaua a fost o chestie pe care am scris-o pentru ca asa imi venise, in al doilea rand stiu ca au fost fraudate alegerile si ca au votat cu PC vreo 200.000 de mortaciuni.
    Iar apoi, inca o data, bravo celor care au avut curajul sa iasa in strada.

  8. ok, anyway, a fost cu 2 luni in urma, asa ca eu zic, sa inchidem tema, voi?

Lasă un răspuns

Nor etichete

