“Fataa, ce’mi place melodia asta! Ia ai’asculta  shi tu”.Pana la urma toti avem melodii care ne plac la nebunie.Mie imi place Elena Gheorghe – The balkan girls, Circul lui Britney si mai pot continua pana aruncati cu ceva in mine.Dar cati dintre noi suntem macar atenti la versurile melodiei?Le fredonam cand rage vaca de romana la noi (elev fiind, paduri cutreieram), si chiar le invatsam pe de rost fara sa avem habar ce naiba vor sa zica.Hai sa luam vreo 2 piese la puricat sa aflam exact ce vor sa zica.

 

Melodia 1 – Jaga Jaga

Iar in vara, iar ii seara, iar o vreu amu
Iar ii noapte, iar ma poarta, iar la ea ma duc
Nu da doamne iar acas’ sa nu o gasesc
De dorul ei innebunesc

Merg pe strada toti sa ma vada c-un brat de flori
Ma vede-o baba s-inca o baba, iar ma trec fiori
Nu da doamne iar acasa sa nu te gasesc
De dorul tau innebunesc

Incearca ah ah, incearca jaga jaga
Incearca da’ nu ma chinui degeaba
Tu sti prea bine ca privind atat la fundul tau
Am sa raman la mama flacau
Incearca ih ah, incearca jaga jaga
Incearca da’ nu ma chinui degeaba
Tu sti prea bine ca privind atat la fundul tau
Am sa raman la mama flacau

Eu stiu baiete tot ma umblu pe la fete’n sat
Dar tu vi, dar nu-ti faci datoria de barbat
Tu vi cu flori cu vorbe multe toate-s in zadar
Chiar daca-n sat esti superstar

La prins peste toata ziua sede un pescar
Cum la livada sa nu seada omu’ gospodar
Numai eu stau fara treaba toata ziua-n sat
Ca n-am barbat adevarat

Incearca ih ah, incearca jaga jaga
Incearca da’ nu ma chinui degeaba
Nu te uita baiete atat de mult la fundul meu
C-ai sa ramai la mata flacau
Incearca ah uh, incearca jaga jaga
Incearca da’ nu ma chinui degeaba
Nu te uita baiete atat de mult la fundul meu
C-ai sa ramai la mata flacau

De trei zile nu pot tine dragostea in minte
De trei zile fara tine parca nu-s cuminte
Nu da doamne sa te caut si sa nu te gasesc
De dorul tau innebunesc
Iar in vara, iar ii seara, iar o vreu amu
Iar ii noapte, iar ma poarta, iar la ea ma duc
Nu da doamne iar acas’ sa nu o gasesc
De dorul ei innebunesc

I love you baby yeah, i love you jaga jaga
I love you da’ nu ma chinui degeaba
Tu sti prea bine ca privind atat la fundul tau
Am sa raman la mama flacau
I need you baby yeah, i need you jaga jaga
I need you da’ nu ma chinui degeaba
Tu sti prea bine ca privind atat la fundul tau
Am sa raman la mama flacau

Incearca ih ah, incearca jaga jaga
Incearca da’ nu ma chinui degeaba
Nu te uita baiete atat de mult la fundul meu
C-ai sa ramai la mata flacau
Incearca ah uh, incearca jaga jaga
Incearca da’ nu ma chinui degeaba
Nu te uita baiete atat de mult la fundul meu
C-ai sa ramaï la mata flacau.

– inca din primul vers se observa dorinta nemaipomenita a femeii da o avea…indiferent ca e vorba de putere asupra barbatului, de BMW-ul din colt, de cizmele alea din vitrina (”sunt ieftine pisy..200 de euro”), sau, de ce nu, de…(hai ca stiti voi mai bine);

– in al doilea vers aflam ca de fapt e baiat; nu conteaza…la unii inca e valabil ce am scris mai sus;

– a doua strofa vine ca o intarire la teorema conform careia barbatul uraste florile in aceeasi masura in care le iubeste nevasta/prietena/mama/amanta…E dovedit stiintific ca posibilitatea de a nu-ti gasi iubita acasa e direct proportionala cu numarul de flori pe care il duci (100 de flori = 100% sanse ca gajik sa fie plecata la bulanit cu florarul)

– strofa a treia poate fi denumita simplu “Manual de educatzie sexuala pentru tantalai’, primul capitol fiind “Intra…Iese…”. Va uram citire placuta!

– acu fetelor, cititi urmatoarele 2 strofe. E “ghidul de folosire corecta a unei femei”. in primul rand cu o multime de flori nu o sa-i faci altceva decat astm.O femeie are nevoie de un singur lucru. Nu conteaza ca are barbat fara dintzi, cu mana pierduta in razboi, cu leucemie si cu ciuperci pe limba. Organul il face un barbat adevarat si voi stiti asta.Pur si simplu nu vreti sa recunoasteti.

– refrenul l-am mai explicat; acum este capitolul 2 “Fundul meu are valoare!”;

– nu putetzi nega ca taranii au cultura. Priviti aceasta demonstratie de engleza aplicata si deformata din care a iesit o declaratie de dragoste jeniala. Totusi nu inteleg cum dracu il chinuie biata fata cand el este cel care se holbeaza la “airbagul” posesoarei.Mister total.

CONCLUZIE: Femeile stiu ce vor si stiu ca vor primi, barbatii stiu ca vor si spera ca vor primi.

Melodia 2 – Garsoniera ta – o melodie pe cat de veche pe atat de tampita.Oare prin 2002 cand au compus-o era legal sa fii atat de proasta?

La Londra-i ceata permanent    – si ce daca fataa?Nu ti se mai vede harmaniul?
La Paris sunt preturi mari – de parca ti se rupe tie de asta.Fraieresteanul cu bani conteazaca pana la urma…iubirea costaa…
Poate la Madrid e bine               – nu e bine ca’s multi tigani.Mai bine ramai in Romania.
Dar toate cheile-s la tine. – …da…si ca sa ajungi la alea ce deschid usile mari trebuie sa taci.Si sa’nghiti.Muuult.

La Tokyo e inghesuiala                                                                                                                                                                                                                  La Venetia e carnaval – pai te potrivesti perfect printre atatia clovni.Iti mai trebuie nasul borcanat si rosu.Si pantaloni largi.
La Roma nu ajunge oricine        – asta era mai demult.Inainte sa intram in (m)U.E. Acu pleaca orice stoarfa la Roma.Nu se mai intorc multi intregi insa….
Iar toate cheile-s la tine.           – nu ca tu ai un fetish cu cheile astea.E chiar asa de bine cand ajungi la ele?

In garsoniera ta
E chiar asa
Cum e-n America                      –
ce treaba are sula cu prefectura?
Unde un vis uneori
Se implineste in zori.
– …stim toti despre ce vis este vorba.Mai ajungi si tu sa te speli sa nu mai putzi in halul asta.

La Polul Nord prea multa gheatza      – si te temi ca o sa iei niste gripa de la ursii polari?
La Frankfurt marca-i cea mai tare
– e veche…acum e euro…da merge si asta daca stii sa sugi cum trebuie.
La Sidney doar amfetamine – ce’s alea?un fel de antinevralgic?
Dar toate cheile-s la tine. – LASA-MA BAI CU CHEILE TALE CA TI LE BAG PE GAT SI SCOT SURUBURI DIN TINE!

La Bucuresti e plin de caine – astea’s versurile originale…eu ce vreti sa fac?
La Belfast numai fumigene                 – da.si daca vad parasute ca tine le impusca .
La Salonic numai masline – da sunt capre pe acolo sau de ce zici asta?
Dar toate cheile-s la tïne.                  – ma duc sa-mi tai un pic venele…

Melodia 3 – Pumnii mei minte nu are – nu cred ca mai are nevoie de nici un comentariu.

Pumnii mei minte nu are,sparge tot ce-i sta in cale
Pumnii mei minte nu are,sparge tot ce-i sta in cale

Sunt jmekerul cel mai tare,bodyguard la firma mare
Mi se spune Pentium 4,dar mi s-a ars integratul
Daca mi-ai calcat pantoful,iti sparg fata iti rup botul
Nu te pune cu nebunul ,ca rup in tine plamanul

Refren:
da,da…da,da…pumnii mei minte nu are
da,da…da,da…sparge tot ce-i sta in cale

Am si eu o pasiune,sa bat cat mai multa lume
Minte multa nu se cere,prost sa fii sa ai putere
Ca salariul eu mi-l iau ,pentru pumnii care-i dau
Bodyguard ca mine nu-i ,aplic legea pumnului

Refren:
da,da…da,da…pumnii mei minte nu are
da,da…da,da…sparge tot ce-i sta in cale

Stau la usa ca bulldog-ul,si-astept sa greseasca prostul
Fac doi pasi si-o saritura,si i-am rupt dintii din gura
Pe toti fraierii ii dau gata ,ca am palma cat lopata
Cand da cu pumnul baiatul,zici ca trece acceleratul

Refren:
da,da…da,da…pumnii mei minte nu are
da,da…da,da…sparge tot ce-i sta in cale
da,da..da,da…capete si maxilare
da,da…da,da…ca sunt sef in martïale

Dragii mei copii astazi o sa va spun o poveste. Este vorba despre un oligofren manelist si analfabet care se considera mare vedeta.Cica era intr-o zi un flocau pe nume Florinel (i se spunea “minune” pentru ca era atat de prost incat trebuia sa fie o dovada ca D-zeu poate gresi), iar acest baiat era rau si batea pe toata lumea. De frica, toata lumea ii spunea Pentium 4 (de fapt avea fata nasoala si mergea cam cracanat…de aici asemanarea). Intr-o zi i-am calcat pantoful in incercarea de a-i strivi creierul ce se afla intre degetele de la picioare.Nu am reusit asa ca vorbesc sasait de 15 ani incoace.

Dupa fata de mascul de gibon iti puteai da seama usor ca nu are multa minte.Chiar se si angajase ca Bodyguard la o banca si batea regulat persoane doar pentru ca aveau tupeul sa plece cu banii luati de la credit.Totodata a facut reclama negativa Cailor ferate prin asemanarea sa cu acceleratul Bucuresti – Iasi.Dupa cate se pare numarul celor care circula acum s-a redus cu 96%.

Si da dragi copii, acel gibonel a crescut mare si a ajuns Presedinte. Al Romaniei.

TRAITI IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL