Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

emo_mac_maniac11

Daca te-ar vedea Brancusi mai fatho….

P.S. Pozele nu sunt specialitatea mea…dar poza asta e prea truuuue.

Comments on: "Credeati ca stiti totul despre sculptura?" (12)

  1. bondarel said:

    tokio hoooteeellll!!! :))))
    au innebunit LUPII :))))

  2. s-a ticnit lupul :))

  3. Doamne iarta’ma!Puteai sa ne previi!=))Astept eu asa frumos sa se incarce si deodata apare chestia asta pe monitor!:)):))

  4. Copil atomic

  5. y0ur....kisS.iS toxik said:

    buna j ew zt emo:|nu ma tai j nu ma droghez cn crede k emo fac asta st dobitoci raw:”>add feel_the_dolre_666 j ew st o fata emo a j app va rog cocalari nu datzi add;):X:X

  6. Invatati sa scrieti mai intai analfabetilor!

  7. Ce sa-i faci…erorile genetice nu se repara…se inlocuiesc…

  8. emonelaa said:

    si eu sunt emooo…..si imi pl ce si-a facut fata asta pe mana arata fain…..si cocalarilor nu mai criticati emo ca fiind niste masochisti satanisti si etc…..pentru k nu sunt…in fine (care vrea id-ul meu:copil_ambulant2008 si rog cocalarii sa nu dea add la id)zbyee

  9. Nu deranja, ma ascund sub radacini de copac ! said:

    Doi wannabe emo au dat com, grav rau de tot ! Ce moda e asta frate ? …

  10. Fiecare face ce vrea cu viata lui daca ea sa taiat nu e treaba voatra….si cocalari sa nu mai comenteze de noi emo…si cocalari sa nu se mai uite la pozele cu emo…

  11. DeDuu DeDee said:

    super u fata…te consider un idol dupa taietura..dar nu un idol emo..pt ca ce ai facut u nu se numeste ca esti emo…sunt si eu emo si am inteles ce inseamna…stiu cum sunt criticati;)…esti chiar tare:x..un model pt cei ca noi:d

Lasă un răspuns

Nor etichete

