Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Am avut mai demult o discutie in contradictoriu cu o prietena de-a mea privind magia, vrajile si misticismul. Ea incerca din tot sufletelul ei sa ma convinga ca poate in orice clipa sa apara o fantoma pe la spatele meu sa mi-o traga, in timp ce eu ma zbateam sa ii explic ca natura nu poate permite fenomene paranormale, pentru ca eu sincer nu cred sa existe o vrajitoare care poate sa te faca mai viril, dar care nu poate sa faca frunzele copacilor verzi tot anul…oare o fi si magia asta impartita pe specialitati?

Si am ajuns la vrajitoarele noastre autentice, la pirandele cu fusta si cu gura mare care te blesteama de 2 ori si iti trag si o flegma la final si iti garanteaza iubirea vesnica pentru multi verzisori. Asta a patit de exemplu o fraieresteanca care s-a dus la vrajitoare sa il recucereasca pe fostu’. Asta i-a facut un ceai de papadie si sosete murdare, a belit ochii in globu’ majic, a fost sa se pise, a rostit o incantatie si tac pac gata iubirea. Era impreunata precum neuronii lui Paris Hilton.Si toate astea pentru doar 3000 de euro.3000 DE EURO???

Bineinteles ca gagiu avea scut anti-vraji si l-a cam durut in (ma scuzati) fund de incercarea esuata de recucerire a dragostei. Dar ce te faci cu banii? Nu te faci ca nu mai ai ce. Ai fost fraier, ai platit, nu incerca sa te pui cu tiganii ca iti umplu frigideru de carne si botu’ de flegme.

Asa ca ce poti sa deduci de aici? Ca era tziganca pe stop? Ca a efectuat vraji in perioada de ciclu paranormal? Nu. Ci ca era inca o shmechera care se bazeaza pe prostia oamenilor pentru a putea sa ia si ea un Nokia N95, un Mercedes, sau un tzigan de rezerva.

V-am tzucat.

Comments on: "Au ramas tzigancile magice pe „stop”?" (1)

  1. da am vazut si eu faza asta la acces direct parca;))
    si mi se pare ca tiganca aia de mama omida ce era ea pretindea ca ii imprumutase niste bani don’soarei respective…deci tot „fraieresteanca” tb sa mai scoata bani din buzunar:))

Lasă un răspuns

Nor etichete

