Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Nu e curiozitate de-a mea, ci mai mult o descoperire. Barbatii au un mic cesulet acolo in capsor care nu ii lasa sa fie prieteni cu o femeie decat daca aceasta este urata, sau daca el este foarte legat de relatia in care convietuieste. 

      Altfel orice barbat viseaza la un moment dat sa se treazeasca in pat impreuna cu prietena cu care vorbeste in fiecare zi vrute si nevrute. Asa suntem noi, rezistam intr-o relatie de prietenie pentru un anumit timp, dar la un anumit moment instictul ne copleseste si din clipa aia relatia s-a dus dracului. Nu mai ce sa ii faci, nu mai cum sa o intorci.

      Acum puteti sa imi spuneti ca aveti prieteni  mai apropiati decat cele mai bune prietene ale voastre. Nu conteaza, probabil ca se gandesc la voi undeva in adancul sufletului si rezista, dintr-un motiv sau altul. Orice ar fi nu este doar UN SIMPLU PRIETEN.

      Cu femeile e altceva….ele adora sa fie amicele barbatilor. Nu-i asa??

V-am tzucat.

Comments on: "Pot fi barbatii si femeile amici?" (5)

  1. asa o fi,nu te contrazic ![-x
    pot fi amici la inceput…ptr ca aceasta amicitie apoi sa duca la altceva.insa dupa acel „altceva” cei doi pot sa ramana foarte bine amici din moment ce se cunosc deja suficient de bine.
    si nu spun asta ca asa mi-a venit acum in minte…spun ptr ca stiu!:)

  2. am o prietena de sexul opus) shi sintem prieteni de mai mult de 4 ani) eu shtiu desprea totul shi ea despre mine la fel) am fost shi la mare impreuna shi nu a fost nimik shi nici nu kred ka va fi cindva)
    raspunsul meu e DA)

  3. Eu am avut un prieten foarte bun[era intr’un timp prietenul meu cel mai bun:))]si nu era nimic… decat o simpla si frumoasa relatie de prietenie..Dar si’a bagat „dracu'”coada..uneori femeile din jur sunt geloase pe celelalte care reusesc sa construiasca o relatie de prietenie cu un barbat..Si o „distrug”..asa ca…uneori se poate,alteori nu…

  4. Da, sigur că se poate. Eu am 2 prieteni foarte buni pe care îi ştiu cam de vreo 3-4 ani. Nu a fost niciodată nimic mai mult decât o sinceră şi foarte bună prietenie şi nici nu va fi vreodată🙂 Garantez😛

  5. Bubbles. said:

    In majoritatea cazurilor e f adevarat, ca barbatii vor ceva mai mult decat amicitie. Cel mai bun prieten al meu ( pe care-l cunosc de 12 ani ) si caruia i-am impartasit si cele mai intime secrete si care a facut aceelasi lucru`, mi-a spus intr-o zi ca el s-a indragostit de mine dar ii e teama ca vom strica relatia noastra de prietenie deoarece el nu poate fi statornic intr-o relatie. Din aceela clipa totul s-a terminat. Imi era jena sa-i mai povestesc despre alti baieti si desi am incercat sfaturile lui incepusera sa devina sarcastice, iar el din aceea zi nu mi-a mai spus nimic legat de viata lui amoroasa, sa zicem asa, iar in conversatiile noastre mereu existau niste apropouri. Deci, dupa mine, raspunsu` este clar NU.🙂

Lasă un răspuns

Nor etichete

