Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

AK47…cu fasole.

Gata m-am intors la datorie, m-am plictisit de stat in camin asa ca m-am intors frumusel acasa, si cum n-am ce face o sa incep sa va plictisesc iar cu tampenii de-ale mele.

Mi-am amintit de faza asta acum cateva zile cand circulam cu tramvaiul (care e de cacat..lojik). In fiecare luni dimineata si in fiecare vineri dupa-amiaza fac naveta intre Iasi si localitatea in care m-am nascut. Ma mai „ridica” parintii, mai merg cu ocazia, dar cand reusesc merg cu autobuzul.

Intr-un astfel de autobuz ma aflam anul trecut. Caldura mare monser. Asteptam sa ajung acasa cum asteapta negrii ploaia. Dar mai aveam de mers. La un moment dat simt un miros. Dar nu unul imbietor de parfum de calitate…de unde…o putoare de aia crunta, care amestecata cu inabuseala din autobuz crea o atmosfera de basm.

„Ce p**a mea a murit unu’ pe-aici?” asta era ceea ce imi trecea prin cap in momentul ala. Incepeau sa imi lacrimeze ochii deja, mi se innodau sireturile intre ele sa nu lesine, iar mai in fata era o femeie insarcinata gata sa avorteze.

Ma uit in spate sa identific care e problema in toata treaba asta…n-a trebuit sa caut mult…la 2 randuri mai in spate era cauza…una bucata barbat galben la fata, cu picioarele incrucisate, cu ochii dati peste cap si cu toti muschii incordati in speranta ca fasolele se vor cuminti; de unde, avea si ritm baiatul, odata la 3 minute stiai ca urmeaza sa iti mai dea o „stire”.

Degeaba a incercat bietu’ om sa isi tina gazele ca n-a avut succes. Jumatate de ora cat am mai mers imi tot imaginam cum ling o lamaie zemoasa sa imi mai alint putin simturile. Altii cu mai putina inspiratie ii ziceau niste dumnezei aluia de tremura ca varga…doar doar o ramane fara fasole.

Inutil sa va mai spun ca am pupat cimentul cand am coborat.

CONCLUZIA: Nu te opune poluarii…va scapa ea de tine…

V-am tzucat.

Comments on: "AK47…cu fasole." (1)

  1. ma amuzi teribil :)))

Lasă un răspuns

Nor etichete

