Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Acum o saptamana v-am adresat o intrebare. Ar fi ok ca cuplurile gay sa poata adopta copii?Nu am primit o cantitate impresionanta de mesaje dar calitatea lor mi-a fost de ajuns. Acum ca am aflat parerea voastra hai sa o auziti si voi pe a mea.

In primul rand cuplurile gay sunt ciudate. Am mai scris undeva iar acum ma repet. Nu e o credinta a mea, nici macar o certitudine, insa pur si simplu nu a venit nimeni pana acum sa imi arate un cuplu de gay care sa se apropie de standardul normalitatii…din punctul meu de vedere.

Privind din exterior ar putea parea un lucru minunat ca un cuplu de poponetzi sa poata adopta copii. Asta le-ar intari relatia, i-ar face sa se iubeasca mai mult si si-ar putea revarsa afectivitatea tipic gayica asupra unui suflet.

Dar privite cu microscopul lucrurile nu mai par sub nici o forma la fel de simple. In primul rand ca omul este o fiinta sociala (thanks Tofan) si are nevoie de societate pentru a fi fericit. Ori tu daca il trimiti la scoala, iar invatatoarea il intreaba numele parintilor, atunci doua nume de barbati reprezentand mama si tata i-ar aduce o vesnica bataie de joc din partea celorlalti.

Si pana la urma copilaria e cea mai importanta parte a vietii…daca ti-o traiesti cum trebuie vei reusi in viata…daca nu, vei fi trist o lunga perioada de timp. Asta ar fi partea negativa a adoptiei de catre gay.

Partea buna ar fi ca un copil de pe mana unui cuplu (nu conteaza de care) va iesi mereu mult mai castigat material decat dintr-un centru de copii. Am vazut destui oameni de la casa de copii care, o data ce au implinit 18 ani au ajuns cersetori, hoti sau criminali. Un cuplu care are grija de copilul lor nu va permite niciodata sa se intample asta.

Si aici vine intrebarea finala: E mai bine sa fii maltratat in copilarie pentru a-ti putea castiga existenta cinstit mai tarziu, sau e bine sa traiesti intr-un mediu care numai bine nu te invata, dar care macar nu te persecuteaza psihic? Poate stiti voi.

V-am tzucat.

Lasă un răspuns

Nor etichete

