Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Pizdetz.

O sa postez mai tarziu niste chestii ca acum am un chef nebun de fotbal.

Intre timp voi puteti intra pe Bloage din Iasi ca sa vedeti ce colegi talentati am prin orasul natal, sau puteti intra pe Eu intreaba… unde am postat o noua intrebare la care is curios nevoie mare sa aflu raspunsul.

Nu uitati, scriu blogul asta ca sa va aflu parerile critice despre orice, asa ca lasati commenturi fratee.

V-am tzucat ca am plecat la o fifa.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

