Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Vai de scoala masii.

Sa fie clar, nu imi place scoala si pace. Am atatea argumente impotriva ei incat as putea sta o mie de ani sa le dezbat. Si saptamana asta a venit perfect ca sa imi confirme faptul ca scoala nu mai este demult o institutie care sa te trimita pe drumul cel bun de mic…mai mult e o tiparnita care iti scoate diplomele dupa 12 ani de chiul, teze si multa panarama.

Astfel am reusit sa imi transform saptamana intr-una de cacat pentru ca :

  • mi-am luat un 4 cat roata carului de mare la matematica, de la iubita mea diriginta; mama…stii ca’s baiat cuminte;;)
  • Am facut ceva spasme musculare la ora de sport de mercuri. Numai eu si Dani Coman ce mai suferim din cauza statului in poarta.
  • teza la matematica ma tine intr-un cosmar continuu…nu mai visez pizde frumoase…sfintii masii;

Care nu imi da dreptate poate sa incerce sa imi explice de ce scoala ar mai trebui respectata. Eu nu vad nici un motiv cat de cat veridic, altul decat renumele de a fi institutia cea mai importanta din viata unui om.

Nu vreau sa ma vedeti ca pe un ateu cu mucii in nas, care de-abia asteapta sa ajunga pe santier pentru ca i s-a parut prea grea psihologia sau pentru ca era mai frumos sa-si piarda timpul dormind pana la 12 si lucrand pe combinatii.

Nici gand. Dar raman mereu perplex cand ma gandesc ce a ajuns scoala. Elevii isi bat joc de profesori, invatatorii rup bataia in aia micii….si asta e un lucru cu care nu prea sunt de acord. Daca tot ai ambitia de a crea o generatie de oameni competenti si responsabili nu vii cu parul la scoala, nu il ridici la rang de inspector si mai ales, nu il folosesti pe post de judecator. Pentru ca s-ar putea sa existe vreo 2 care sa nu uite prea repede, si atunci sa nu te miri daca te trezesti cu rotile facute terci, sau cu geamurile facute terci.

Pentru ca nu bataia e cheia frate, ci comunicarea. Un elev, daca se lupta in argumente cu un profesor nu dovedeste altceva decat ca il duce capul. Iar daca tu ii inabusi orice zvacnire de dragul programei esti prost. Foarte prost.

Am jignit, am injurat, nu stiu daca am scris in totalitate corect. Dar sunt ofticat. Ca realitatea sucks.

V-am tzucat.

Comments on: "Vai de scoala masii." (2)

  1. Cristian said:

    Nu înțeleg: până la urmă care e marea tragedie? Că ai luat un 4 (pentru ce?), că ai obosit de la sport și că nu ești suficient de pregătit pentru teza de la mate?

  2. guess-who-loves-you said:

    sunt total de acord cu tine…si nu e vorba ca erai suparat ca ai luat 4 la mate,ca ai obosit d ela sport si ai teza la mate(asa cum zicea cristian inainte)…este vorba ca invatamantul din romania e la pamant…prea mult de invatat,chestii inutile…adica…daca ar fi mai multa libertate…daca s-ar putea mai mult accentul si pe alte lucruri…adica daca ai ore de la 7 la 2,vii acasa mort…fara niciun chef…si cand te gandesti ca ai un car de teme pe a doua zi…ca dai test la mate….sugestia mea pentru cei de sus ar fi sa mai reduca din nr de ore…ca ne omoara cu 7 ore pe zi…imi place blogul tau….:):*

Lasă un răspuns

Nor etichete

