Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Nu vreau sa mai aud cat traiesc o femeie care sa imi spuna ca ea e microbista, ca ea tine cu o echipa, ca ei ii place fotbalul. Nu suport sclifoseala asta deloc. E unul dintre cele mai proaste obiceiuri ale mele, la care nu am de gand sa renunt.Fotbalul nu a fost creat pentru femei.

Respect pentru femeile care joaca fotbal la un nivel ridicat, dar in rest nu am mai vazut nici o femeie care sa fi dezvoltat o pasiune pentru fotbal. Ea tine cu o echipa si atat. Pai hai sa va explic ceva…esti microbista in momentul in care vezi un meci si te opresti din butonat pentru a vedea cum joaca echipele, esti microbista daca plangi cand echipa ta e la pamant, esti microbista daca nu intelegi de ce l-a bagat Ferguson pe Carrick mijlocas de banda ofensiv. Cate din lucrurile astea le-ati facut pentru a va numi pasionate de fotbal.

Si mai curios este motivul pentru care femeile tin cu o echipa. De obicei pentru ca prietenul lor tine cu acea echipa, sau pentru ca joaca nu mai stiu ce frumusel (Ronaldooo!!). Nici nu stiti cat ne puteti jigni cu asta. E ca si cum voi v-ati cumpara o poseta si noi am aprecia-o pentru desteptaciune, nu pentru stil. Pai se poate??

Chiar nu ma interesaza cate fete se vor supara pe mine, chiar nu ma intereseaza daca nu sunteti de acord cu mine. Uneori nici eu nu sunt de acord cu mine dar ma mai reglez.

V-am tzucat.

Comments on: "Femeile nu stiu ce-i ala fotbal!" (11)

  1. Mie imi place fotbalul.. !!!!! dar nu sunt obsedata.. kum sunt majoritatea barbatilor.. si nu cred ca esti in masura sa judeci stiu sau nu ce-i ala fotbal.. nu toate sunt blonde.. ))
    yeu niciodata nu am tinut cu o echipa anume.. primesk placere atunci kind privesk un meci bun.. si imi aleg una din echipe ca favorite pe parcurs..
    in viziunea ta shtii cei fotbal doar atunci kind citez:” plangi cand echipa ta e la pamant”.. ???
    kestii ku de ce „l-a bagat pe banda de rezerva” inteleg dupa cei apreciez kalitatile de jukator pe parcurs.. ))
    sh ce daca apreciez fizicul fotbalistilor?? )) e ceva firesk.. ))
    p.s. nu se va supara niciuna fii linishtit.. pt k nu le pasa..😛 just Relax.. prea iai in serios lukrurile..

  2. Banda de rezervaaa??? ..mi-am incheiat pledoaria.

  3. thought said:

    ha!🙂 m’ai facut sa rad – ei, la urma urma e problema ta, caci vezi asa lucrurile, nu si a femeilor, care sunt obsedate de fotbal (crede’ma – exista si asa ceva🙂
    he’he’he – cata intoleranta – mdea, fiecare cu problemele sale!🙂

  4. Mersi de sustinere…hai la o bere ca avem idei comune

  5. kate siti said:

    pai sa vezi tu treaba ca eu sunt obsedata de fotbal..ca butonand in cautare de ceva interesant dau de un meci din liga rusiei si il privesc,de unul din la liga si il privesc, kiar dak nu prefer niciuna din ekipe..si mor dupa Chelsea dar nu imi place fizicul lui lampard sau terry sau al CURVEI de ronaldo sau fabregas.imi place dracului shaun right phillips (ca stil de joc), uratul ala de 1,65 . si merg la meciurile din divizia nationala(sunt din kisinau) (bine, mergeam, k sau terminat ieri) si nu stii tu cat am plans cand Chelsea nu sa calificat in finala CL anul asta, tac de finala de anul trecut sau de seria de penalty anterior cu liver in CL semis, sau golul fantoma al lui liver dupa care aia sau calificat, sau nervii de dupa meciul cu mu 3-0 sau bucuria dupa venirea lui guus. si nu am nici un prieten sa tina cu Chelsea, din contra, tre sa apar ekipa mereu, k toti sunt fani Mu sau liver.
    da, recunosc, nu stiu cei aia fotbal, dar nu lesin cand il vad pe mutu fara tricou sau privesc stirile din sport doar k sa vad reclama la care participa iniesta sau kaka sau ronaldo.

    femeile in fotbal e prostie..recunosc. sa vezi femeile jucand cu un scor care e mai degraba de rugby dintre care jumatate sunt autogoluri e o prostie, intrun sport in care tactica si logica face totul. si eu in fiecare zi admir tot mai mult genialitatea fotbalistilor. si la meciuri merg singura, k sa nu deranjez baietii, k deah, vin la ftobal sa ma arat si sa plac baietilor. imi e totuna. ceea ce am scris eu nu era k sa iti demonstrez tie ceva..ai zis k e o parere care nu tio skimbi si bravo tie. eu una sunt mandra k iubesc un sport atat de frumos, pt jocul in sine, nu pt un jucator „sexy” k beckam. si nu doar frumos. e un joc de logica, un sah pe teren.
    cheers!

  6. kate siti said:

    hai k am scris un comment mai mare k postul tau )))

  7. Bravo…mi-ar placea sa te intalnesc odata sa stam de vorba…esti o adevarata microbista si ma inclin in fata ta.

  8. perfect couple.. „kate stii” and „vulpoi”.. ma invitati la nunta??? ))

  9. poate la nunti…ca s-ar putea sa fie separate:D

  10. kate siti said:

    fiecare incearca sa se bage in seama cum poate. care cu prostia, care cu ce ii mai ramane din ea dupa o supradoza. tot de prostie.

  11. aha’ miss „kate siti”.. sufar d atentie.. sh m-am gindit k poate aici ma va remarka cineva.. )) se pare k mi-a reushit.. kiar ma simt mult mai bine.. k inainte sa skrii u ma aflam intr-o depresie de asta „bacoviana”..

    p.s fii sh u mai originala..😛.. folosesti kam des kuvintul ( prostia.. prostia.. ) dupa kum am observat.. esti obsedata poate sh de el tot.. ))

Lasă un răspuns

Nor etichete

