Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Din moment ce ai dat o cautare pe google si mi-ai gasit postul, e clar ca esti un emo mic si paros care vrea sa isi ia, cu orice chip, ultima farama de vlaga din corpul ala mai  plin de metale decat REMAT-ul intr’o zi incarcata. Dar nu stii cum. Aici intervin eu si iti dau o laba mana de ajutor.

  • In primul rand, ceea ce trebuie sa faci e sa alegi un mod prin care te vei sinucide. Daca tatal tau e in armata, atunci alegerea nu e grea. Un glont de calibrul 9 descarcat in creieri e de ajuns. Daca stai la bloc atunci deschizi larg geamul de la balcon si iti faci o rugaciune. Eu voi da astazi sfaturi pentru sinucigasii de la tara, care gasesc franghie si o grinda rapid.

 

  • Cauta o franghie rezistenta. Nu vrei ca totul sa iti mearga bine si sa ti se rupa franghia. Aduce ghinion sa incerci de doua ori. Grosimea perfecta e aceea a degetului mijlociu, dar daca esti barbat poti incerc sa iti masori p**a si sa legi o franghie de aceeasi grosime.

 

  • Unge-o bine. Nimic nu e mai neplacut ca un mort cu vanatai. Asa ca daca vrei ca oamenii sa iti poata scoate rapid franghia dupa ce te gasesc balanganindu-te in vant, atunci foloseste ulei din plin. Unisolul e cel mai bun.

 

  • Asigura-te ca ai o grinda rezistenta. Daca incerci sa te spanzuri de o grinda subreda s-ar putea sa iti cada in cap atunci cand incerci si sa iti crape teasta…si noi nu vrem asta. Te vrem mort, impachetat intr-un sac de plastic negru, sau bocit pe la coltul casei. Daca stai pe aproape de o padure, sau o livada, atunci copacul ar trebui sa fie alegerea ta.

 

  • Asigura-te ca ti-ai spus toate rugaciunile inainte sa mori. Eventual citeste o carte de rugaciuni inainte ca sa le memorezi. Dumnezeu se va gandi de doua ori daca te va vedea atat de credincios inainte sa te ia dracu’.

 

  • Neaparat trebuie sa scrii o scrisoare in care sa invinovatesti toata familia de depresia in care ai cazut. Spune-i mamei sa faca borsul mai acru, tatalui spune-i sa se cace mai putin puturos, iar lui frate-tau reproseaza-i ca o sa ajunga un drogat.

Asta e tot ce trebuie sa faceti ca sa fiti cu zambetul pe buze cand o sa stati intr-un sac confortabil de plastic.

v-am tzucat si …spuneti NU DROGURILOR.

Comments on: "Cum sa te sinucizi fericit" (22)

  1. foarte tare postul, am ras de m-am prapadit

  2. sa stii ca imi place cum gandesti numai ca …. eu vreau sa ma omor adik sa ma spanzur… sau sa imi bag cutitul in inima sau in stomac sau sa imi tai venele pt ca eu sunt tratata cu indiferenta de toti nimeni nu ma iubeste nici mama nnici tata si dak as muri cred ca nimeni nu ar plange sau nimeni nu ar fi trist …. pt ca eu nu am nici un rost … in viata !!! ADIO la toata lumea care ma cunoaste ma numesc popescu laura gabriela ADIO>……………………………………………………

    • Vrei sa te sustin sau sa incerc sa te opresc??

    • gândeşte-te, dragă, că cineva ar da totul doar ca să mai trăiască o zi))
      În fine, toţi, absolut toţi au perioade grele şi când te gândeşti că un adolescent care are cancer şi trăieşte cu ziua de azi … zâmbeşte!!! iar noi, ne smiorcăim pentru că nu am obţinut ceva.
      ideea e că nu preţuim ceea ce avem, la tine se referă..viaţa.
      Tu faci o alegere))

    • Încearcă să zîmbeşti urmează sfat’u
      Toate trec dăle-n dreacu)))(c)Cumicu

      wrong cu aşa idei.

    • cati ani ai?

  3. si eu m-am plictisit ca dracu pe aici. dar suna cam naspa cu funia, o sa o dau pe o supradoza de hero. cel mai simplu si placut

  4. De cateva saptamani vreau sa ma omor pentru ca viatza mea nu e corecta. imi dati niste sfaturi pt a ma omora fara dureri. plz.fara sa ma spanzur. va pwp pe toti.ms

  5. Ma fut in ea de viatza

  6. Pretty_woman said:

    Da si eu vreau sa-mi iau vata si nu stiu cum am ami incercat cu mult timp in urma si nu am reusit am incercat ceva de genul…pastile…insecticid..diluant..nu a mers CUM SA FAC CE SFAT IMI DA-TI?

  7. Arabella said:

    Cat de high erai cand ai scris asta ? :))

  8. joanjett9018@yahoo.com said:

    joanjett9018@yahoo.com says:
    Your comment is awaiting moderation.
    29 August 2012 at 09:16 >>>>>>>>>>>>http://amdoar18ani.ro/4-moduri-non-emo-de-sinucidere/#comment-98019

    Cea mai usoara metoda de sinucidere este coma alcolica.Bei cat mai mult alcool in cat mai scurt timp.Eu am incercat.M-a salvat sor-mea. Eram la mine in camera, bausem tuica de tara 250 ml + niste beri, facusem spume.Aveam toate sansele sa mor din cauza spumei, sa ma inec, nu m-a durut nimic cand m-a trezit ai mei. Daca nu ma ajutau ai mei poate muream linistit, fara dureri.Asta a fost in liceu. Acum vreau sa o incerc dinou, dar nu singur, si nu intr-un loc aglomerat, preferabil cu o fata(sunt baiat).Daca e, ne cunoastem, vorbim, daca ne placem putem sa traim impreuna, daca nu, facem cum ne e planul bem pana murim. Dati-mi add la adresa de mail Joanjett9018@yahoo.com , PS. Nici eu nu stiu daca vreau sa o fac, dar am motive bune sa o fac, ma simt chinuit…

  9. imi bag pula in ea de viata ,te fute ori de cate ori are ocazia

  10. Ma fut in gura cui vrea sa se omoare

  11. nu spun! said:

    ok,un sfat bun pentru sinucigasi deoarece si eu am trecut prin asta: daca tot vreti sa va puneti capat la tot, de ce nu vreti sa aveti o viata frumoasa, adica incearca sa schimbi totul in bine sau fa ce vrei tu, daca vrei sa le pui capat la toate, pana la urma nu mai ai de suferit ….🙂

  12. Bune sfaturile,chiar voi incerca una[am probleme mari in familie.]

Lasă un răspuns

Nor etichete

