Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Mare caldura o fost azi bre’ asa ca am fost cu vreo cativa amici la una bucata biliard de performanta. Mult ras, mult vorbit, zero biliard. Nu-i pacat ca am reusit in vreo 2 ore sa joc shase partide…Acum ca am ajuns acasa am stat si m-am gandit care ar putea fi problemele din jocul meu. Rezultatul? Dramatic…

Spre exemplu, una din regulile de baza ale biliardului este sa nimeresti bila alba. E o regula a carei functionalitate o afli foarte repede. Imediat cum dai pe langa ca boul si ratezi si bila si tot. Probabil ca e ora de instructie a biliardului la care am lipsit cu desavarsire.

O a doua regula a biliardului, foarte importanta si asta, este sa nu bagi niciodata bila alba in buzunar ca nu ai nici un castig. Nu o sa iti bati adversarul in vecii vecilor daca bagi de cinci ori intr-un meci afurisita aia de bila alba, in timp ce el o freaca la rece si asteapta sa mai dai cate o duma. Si cel mai important este sa nu bagi bila alba daca adeversarul a mai ramas pe masa doar cu neagra, nu de alta dar pentru el e ca si cum i-ai meteca mancarea (urata expresie nu?).

Avansam cu lectia noastra despre biliard si ajungem la regula cu numarul trei, totodata cea mai importanta. Daca nu bagi bila in borta, nu castigi. Degeaba dau eu lovituri cu 5 mante cu efect de dreapta daca bila nu intra intr-un final intr-o gaura. A si inca ceva, cand ai bila aproape de buzunar, nu da ca taranu’ in nevasta, ca s-ar putea sa bati din buze la sfarsit.

Sper ca vati facut o idee cam cat de prost jucator pot sa fiu. Cu toate acestea tin sa mentionez ca am reusit sa mentin un scor de 3-3 pana la sfarsit. Si probabil ca daca as fi respectat regulile astea ar fi fost 4-2. In schimb sunt sigur ca daca oponentii mei ar fi respectat regulile astea scorul s-ar fi terminat 0-6.😀. Tura viitoare ma mut la snooker…la talentul meu….

V-am tzucat si ..spuneti NU DROGURILOR.

Lasă un răspuns

Nor etichete

