Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Am ascultat-o de peste 50 de ori in ultimele doua zile. Si inca nu m-am plictisit de ea. O melodie lenta si cu un mesaj puternic.

Comments on: "Terence jay – One blood" (3)

  1. josimario24 said:

    Salut mi;ai propus un parteneriat de publicitate! Hai pe messenger sa vorbim! ID meu este josimario24 .

    Cu respect,
    J.M.

  2. josimario24 said:

    http://img229.imageshack.us/img229/3449/2500738d71d0f16m3n.jpg banner-ul meu si id-ul este josimario_24:D:D:D my bad

Lasă un răspuns

Nor etichete

