Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Ieri nu am postat nici o laie fiindca nu am avut timp. Motivul? A fost hramul la mine in peisajul satesc. Asta inseamna multa bautura, mult fumat, manele pe terenul comunal si tigani cu carusele veniti sa iti rupa tie gatul. Frumos ce mai!

Nu stiu daca la oras se stie macar ce e ala hram, dar la noi la sat e o sarbatoare al naibii de faina. In primul rand fiindca mai vad si taranii nostri cum arata un carusel (scranciob in varianta babeasca). In al doilea rand ne putem masura cu totii puterea la bila aia in care dai cu pumnul (am dat 1900). In al treilea rand e sarbatoarea musafirilor. Adica omul isi incercuieste cu roshu’ hramu’n calendar si cand ajunge la el se pregateste sa aiba musafiri cu tona. Noi am avut aseara 11.

In legatura cu titlul pot sa spun ca am reusit ieri sa fac un „smoke test” intre cele doua. Bineinteles ca predominant a fost winstonu’ ca era ieftin. Rezultatul? Kentul isi merita banii fratelele meu. Stiu sa fumez de mult timp, chiar daca nu sunt fumator inrait. Cu toate astea nu sugerez nimanui sa fumeze juma’ de winston in 2 ore. Nu pe stomacul gol. Si nu dupa 2 Neumarkturi (a se citi – cea mai ieftina bere). Rezultatul s-ar putea sa va socheze.

Patrea faina la o astfel de sarbatoare e ca se aduna diverse tipuri de oameni, se imbata, iar apoi incep sa faca misto unul de altul. Daca au prezenta de spirit nu se iau la bataie. Din fericire au fost vreo doi ieri care erau in lipsa acuta de calm, asa ca am putut asisita la o ciomageala minora. S-a lasat cu un ochi vanat si un nas spart. „Ce sa-i faci dom’ne…amatori!”

Tin sa mentionez ca mi-a placut si ca astept cu nerabdare hramul de anul viitor. Pana atunci sa dea dracu’ daca mai pun in gura winston. sau pe neumarkt.

V-am tzucat baii!

Comments on: "Winstonu’ dauneaza grav sanatatii. Kentu’ nu." (3)

  1. Eu si acum multumesc Winston-ului pentru pachetul de 10 fire, mult iubit prin liceu :). Greu cu bani… si un pachet de 20 de fire se ducea in 4 ore la liceu … cel cu 10 era pentru din astia zgarciti, ca mine … La nimic nu am fost mai zgarcit decat la tigari…. Mai degraba iti dadeam bani sa iti iei un pachet nou decat sa iti dau din pachetul meu… Dupa Winston am trecut la Lucky, Marlboro (rosu bineinteles), tigari care multi le considera puturoase si al naibii de tari, ajungeam cam la 2 pachete pe zi … partea buna, de vreo 3 luni de zile, m-am lasat de ele…

  2. esti sooper tare… simplu si la obiect… tine-o tot asa ;))

  3. Am fumat si eu , timp de un an jumate, am inceput pe la vrio 14 ani… Cand am dat de gust fumam cate un pachet pe zi…Erau timpuri cand fumam ocazional (la o bere) . Eu fiind din Moldova ,fumam tigari moldovenesti ,, am incercat si winston-ul si kent-ul , mallboro rosu.. parlament luky strike.. dar acum m-am lsat … si imi pare bine… Daca mai fumez cate o tigara la 2-3 luni , si atunci mi se face rau.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

