Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Bagamias…in…

Innebunesc. Ma doare capul intr-un stil de cred ca o sa ma arunc pe geam. Ghinionul meu ca ma situez la parter. Nu-i nik, ma arunc in cap sa ma doara mai rau.

de ce au fost inventate antinevralgicele nu reusesc sa pricep. In teorie ar trebui sa te scape de durerea de cap. E gresit fratilor…am luat doua pana acum si au avut acelasi efect ca doua mentosane. Ma duc sa ma dau cu capul de fereastra. Cel putin daca nu o sa-l mai am, nu o sa ma mai doara..logik nu?

In legatura cu ziua mea plina de astazi, vreau sa le dedic in primul rand o muie mare celor care afirma ca munca nu te imbolnaveste. Ba da bai retarzilor, de asta stau acu cu aspirina in bot, pentru ca am muncit azi ca sclavul pe plantatia de banane. Cel putin aia aveau ce roade cand se plictiseau…eu ce pula mea sa rod? Spice de grau?

Pentru prima oara dupa mult timp, regret al naibii de mult ca provin de la tara. Mi se parea fascinant pana acum ca poate exista atata freamat intr-o localitate, in timp ce cei de la oras o freaca pe Sandra Romain. M-am razgandit, vreau si eu sa stau pe o canapea intr-un apartament, cu berea pe o masa in fata mea si cu TV-ul pe Stirile de la ora 5. Sa mi se rupa de unde provine painea, sau daca o sa ploua azi sau nu.

Asadar, pentru cei neinitiati, un sfat care cantareste cat o trompa de elefant. Nu e ba frumos la tara. E de cacat, dar voi nu stiti asta.

Hai sictir ca nu mai am antinevralgice…trec pe aspirina.

Comments on: "Bagamias…in…" (5)

  1. George93 said:

    Ba da e mai frumos la tara. La oras (in special daca ai norocu sa locuiesti la etajul 4) mori de caldra si ziua si noapte, nu ai ce face decat sa te plimbi prin bucatarie si sa deschizi frigideru, sa mai simti o briza de aer rece. La sat e altceva… Dormi cu usa deschisa ca oricum nu vine nimeni si in plus majoritatea ai si un caine, asa ca nu iti faci griji, daca tie cald mai bei niste apa rece din fantana, mai mergi la rau si faci o scalda, mai dai o tura prin padure la umbra samd…😉

    • La oras nu tai nici lemne, nu dai nici la sapa…nu mulgi nici vacile…;)

      • George93 said:

        La tara tai lemne si le bagi pe foc, la oras platesti gaz, la tara dai cu sapa si mananci cartofi, rosi sau ce plantezi, la oras mergi la lucru sa iti poti permite asa ceva. Hai ca nu e greu de muls vacile, mai da cu coada cu picioru da nah … :))

      • Te-as invita sa facem un schimb de experienta pentru o vara…sa vad daca iti schimbi opinia dupa asta….

      • George93 said:

        Stiu cum este, fiecare vara mi-am petrecuto la bunici la tara si am fost sa intorc fanul, sa-l strang, cu vacile la pascut (au 17 ;))) si asmd. Din pacate pentru vara asta am alte planuri, si nu mi se par mai bune:/

Lasă un răspuns

Nor etichete

