Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Am catadicsit sa injur soarele la 9.34. La 9.35 m-am enervat ca nu plecase inca din fata mea, asa ca mi-am bagat pula in el si m-am ridicat. S-a dovedit una din cel mai proaste decizii din istoria mea. Eram o chestie vegetativa pe picioare. Nu ma puteam misca in nici o directie fiindca aveam toate sansele sa plonjez in bornau.

D-zeu stie cum am reusit, dar am reusit sa ajung in bucatarie. Acolo eram asteptat de maica-mea care producea snitzele. Shnitzele pe care le-am consumat cu rosii si cu ochii plonjand in farfurie. Si din acel moment s-a schimbat ceva…am devenit energic. Nu sunt sigur daca mama a folosit faina sau alte prafuri, dar stiu ca o jumatate de ora mai tarziu cantam pe-afara „Sunt singur, ataaat de singur”.

Apoi am plecat la iasi. Era nevoie sa alimentam magazinu’ cu marfa. In stanga mea a stat una bucata tata cu una bucata 20 de ani experienta in sofat. Si una bucata Dacie. Papuc. Nu sunt deloc mandru de ea, mai ales ca huruie cat un tractor si atinge 100 la ora doar daca esti credincios.

Apoi am ajuns in Selgros. Cu ocazia asta tin sa fac remarca ca pute ba in baia lor. Plus ca luminile alea te baga intr-un soi de transa. Altfel nu imi explic de ce am calcat o baba pe picior cu carutzu’ si am intrat in casiera cu acelasi carutz marca „5 roti dezorientate”.

Dupa ce taica-meu si-a cerut scuze vanzatoarei (daca era mama de fata asta era motiv de divortz) si am incarcat totul in Papuc, am inaintat spre Carrefour. Sau Felicia. Din nou fac o paranteza aici si imi bag organul in sistemul lor de cantarire a fructelor.

Ma duc eu cu o sacosa de piersici sa mi le cantareasca. In fata mea statea unu de ziceai ca alimenteaza toata Africa cu ce avea el acolo. Cand e aproape gata asta din fata mea se mai deschide un cantar la un metru mai la dreapta. Sesizez oportunitatea si penetrez spatiul gol pentru a scapa odata de cantaritul asta. O laie ! Ramasese asta fara hartia la casa de marcat. Bineinteles ca am asteptat sa bage alta rola, timp in care nu stiam daca sa o izbesc pe aia cu capu de fiecare bordura din parcare, sau sa ii indes casa aia de marcat pe ….

Si ca totul sa fie bine, cand am ajuns si eu acasa si am plecat la un fotbal, s-a gasit sa ploua. Acum, daca exista cineva acolo sus care regleaza ploaia si soarele, sa stie ca ii dau la U*E. 

V-am tzucat baiii !

Lasă un răspuns

Nor etichete

