Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Scoala naste monstri.

Hai ca nu am mai scris de mult timp pe blogul asta. Si asta dintr-un motiv extrem de simplu…mi-e lene. Am ramas in pana de idei, nu mai stiu despre ce sa scriu, am ajuns sa citesc blogurile altora ca sa imi pice si mie cate o fisa.

In primul rand sunt rupt. Daca ma bateai cu o scandura cu cuie (oups…cucufonie) si tot ma simteam de 1000 de ori mai bine decat ma simt acum. Sunt inutil in fata gravitatiei, unde ma pui acolo shad, asta in cazul in care nu plonjez pe laterala.

Toti ati auzit de cazul baiatul care si-a omorat mama cu un ciocan. Am ramas uimit cand am vazut si detaliile faptei. Baiatul provine din …Negruzzi, acelasi liceu pe care il frecventez si eu de vreo 2 ani incoace. Fara succes.

Si in cazul asta stai si te intrebi…oare scoala are vreo treaba cu asta? Oare scoala a avut vreo influenta in decizia lui de a-si trimite mama in pamant? Nu de alta, dar eu chiar nu vreau sa ii calc pe urme asa ca vreau sa fiu prevenit din timp; eventual sa ma duc in vreo vagauna unde sa fiu sef de promotie cu 8.50.

E pacat de familia aia, dar e inca un exemplu clar ca trebuie facut ceva in legatura cu educatia primita de copii.

V-am tzucat.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

