Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Iata cum arata o zi perfecta din viata mea. Astazi fiind acea zi.

00.00 – Imi iau somn de voie. S-a terminat south Park pe MTV si nu mai e nik bun la teveu.

03.41 – Am un vis cu Pamela Anderson. Nu ma intrebati de ce…pur si simplu are si creierul meu toane de-ale lui.

03.45 – Mi se termina visul. Ciudat e ca ultima secventa din el il intruchipeaza pe Basescu zburand cu parasuta. wtf??

06.27 – Ma trezeste maica-mea. Injur putin in somn dupa care ma intrc pe alta parte.

06.31 – Mai vine o data maica-mea. De data asta nu mai am scapare. Ma resemnez si ma ridic in picioare, ghidat de forte diferite de cele proprii.

06.40 – Mananc. Sau mai bine zis, incerc sa mananc. Incerc sa nimeresc gura, insa eforturile sunt destul de zadarnice.

06.42 – Nimeresc pentru prima data gura.

07.30 – Stau afara si ma gandesc de ce mortii masii nu m-oi fi culcat eu mai devreme.

07.32 – Parasesc incinta locuintei mele. Tinta mea e padurea, acolo unde am de ciopartit cateva lemne.

07.32 – 11.40 – Sunt prins peste cap intr-o activitate destul de afurisita. Doboratul copacilor prin padure si transformatul lor in lemne frumushele pentru foc.

11.40 – Beau o bere.

11.45 – Terminam primul transport de lemne si ne intoarcem pe hartoapele tarii. Inutil sa mai precizez ca mi-au zburat fiecare neuron intr-o parte diferita a craniului. Si probabil ca ar fi fost totusi mai bine daca taica-meu nu ar fi carat lemne cu o Dacie Papuc fara suspensii.

12.20 – Ajung acasa.

12.24 – Beau o bere.

12.26 -13.01 – Descarcam lemnele din masina. Prilej pentru mine sa inventez o noua injuratura datorita lemnului ce graviteaza spre laba mea (de fapt e a piciorului) .

13.02 – Ma spal rapid. Suprinzator incep sa seman din nou a european, chiar daca cu o secunda mai inainte aratam a african bronzat.

13.30 – Ma asez intr-un pat pentru putina relaxare.

13.30 si 15 secunde – Vine taica-meu : Hai ca trebuie sa plecam…FUTUI…

13.30 – 18.02 – Inca o sesiune de taiat, curatat, aranjat, ridicat, descarcat lemne. Incep deja sa ma gandesc sa le stropesc cu niste benzina si sa fac un foc de tabara. La un moment dat chiar am chef de vorba, dar care se curma rapid odata cu aterizarea unui alt butuc pe piciorul meu.

In incheiere precizez ca acum imi revin din zbuciumul zilei de azi. Incerc sa stau cat mai drept, pentru a nu simti durerea de spate ce si-a capatat un obicei din a sta pe la mine. Si imi numar zgarieturile…am ajuns la 51…

Aa, uite…52.

V-as tzuca, dar sunt inapt.

Comments on: "Jurnal de bord. Viata de lemnar…" (4)

  1. Bai frate super tare blogu’ tau..intru des si iti citesc toate posturile….chiar esti original..tine-o tot asa…salutari din Bucovina

  2. Ms man…promit ca o sa continui in acelasi stil.

  3. Eu mai am obiceiul de a merge la padure … e un obicei ce din fericire se intampla doar o data, max de 2 ori, pe an. Diferenta e ca apucam doar un transport pe zi si le caram cu caruta…
    Apropos, macar noi avem suspensii am suspensii🙂

  4. hai k m-ai facut invidios…eu imi bag p**a in ea dacie ca mi-au intrat fiarele in fund.

Lasă un răspuns

Nor etichete

