Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

1. Scrisa de cocalarul Marian.

Wa Moshule

Vreau sa incep prin a-ti spune ca esti cel mai mare bulangiu. Te-am rugat anu’ trecut sa aduci si mie mai mult gel de par, si o papusa d-aia gonflabila de la Pirelli. Si tu ce mi-ai adus? Un borcan de vaselina si o camera de tractor cu valva scoasa. Macar daca imi dadeai si un petec ceva.

Sper ca anu asta nu mai esti la fel de senil ca anu’ trecut, asa ca eu imi pun baza pe tine ca o sa imi refaci rezerva de gel de par pe anu’ viitor. Te rog io mult sa nu aduci fixativ ca il ia sor’mea de il crede spray de gura.

Daca iti mai raman bishtari, vezi ca am vazut in Mall la etajul 3 cum urci scarile a doua pe dreapta, o pereche de pantofi din piele de strut. Moshule, ai fi cel mai baiat daca i-ai aduce pe aia, sa vada cocalarii de gigi si marcel ca eu am botu’ mai lung (e o chestie..care il are mai lung ala o are mai mare…da nu intru in discutie cu tine moshule ca la tine e moarta si cu praznicu’ facut).

Mai adu, daca esti baiat, niste tencuiala sa mai dau in baie ca mi s-a cojit de la blitzurile aparatului si acu cand vreau sa fac cate o poza vede dusmanii mei ca n-am casa tunata.

Si casa nu uit moshu’ te rog io mai adu o camera de tractor ca aia de anu trecut. Ca cealalta am lipit-o si am pus-o drept rezerva la Dacie.

Avelo bahtalo !

 

2. Scrisa de pY$Y_$3xxxy_$i_r3a .

Moshule,

Asl pls. Te rog in primul rand sa imi spui daca existi. Mama mi-a spus ca moshu’ exista, da vine numa’ la alea de are fundu mare si le ia de nevasta, le cumpara Rolls Royce, dupa care le pune sa invie mortu’.

Sa stii ca eu cred in tine si stiu ca o sa vii si pe la mine si o sa imi aduci ce vreau. De ecsemplu ai putea sa aduci niste plasa sa imi fac vreo doi ciorapi, ca aia de am avut-o a luat-o tata si pescuieste hamsii cu ea acum.

Te rog mai da-i minte lu’ mama sa ma lase sa imi fac tatuaj cu numele lu prietenu’ meu Papushoi Marian, pe care il iubesc muult de tot. daca tot ii dai minte atunci mai da-i si niste vreo 1000 de iepuroi, ca sa am cu ce plati avortul pe care vreau sa il fac luna viitoare.

Si, daca nu te superi moshule, as mai vrea te rog io mult, o camera web, ca de cand mi s-a bulit cealalta nu mai pot sa ma joc de-a Alina Plugaru’. Si prietenu’ meu o zis ca ma lasa pentru alta daca nu imi iau camera ca sa poata si el sa vada ce frumoasa sunt cand imi schimb bikineii.

Te poop dulcik pe botik Moshule.

Comments on: "Scrisoare catre Mos Craciun." (3)

  1. hippiemuslim said:

    Inca nu te-ai lasat, omule?

  2. Normal ma…nu m-am lasat si nu vad asta in viitorul apropriat.

  3. Molan Diana said:

    hahahahahahahhahaha….:))))))) tare brava😀

Lasă un răspuns

Nor etichete

