Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Deci…m-am inscris si eu intr-un site de ala care iti promite aur pentru clickuri. Si stiu ca am criticat mai adineaori pe dobitocii care imi trimit mass-uri doar doar o castiga si ei ceva.

 

DAR EU NU DAU MASSURI !

 

Asa ca apasa pe http://insanezone.ro/Sandu-1653.html si imbogateste-ma cu un telefon.

Ce jalnic sunt…si totusi ce sperante am !

Nu uita  http://insanezone.ro/Sandu-1653.html  e calea spre mantuire.

Comments on: "Copil orfan…caut telefon." (2)

  1. George93 said:

    Nu mai merge site-ul. Cred ca ai castigat deja telefonul :))

Lasă un răspuns

Nor etichete

