Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Stiti cu totii senzatia asta. E aceeasi cu aceea determinata de prea multe ore pierdute ascultand cum un popa incearca sa cante ceva, sau cu durerea cu care te alegi de la prea mult sex in picioare (nici una nu e cazul meu). Degeaba incerc sa le ccontrolez…sunt doua bucati de jeleu fleoscaite atarnate de un corp .

Exact in acest moment ma uit la Stirile ProTv, alea de afla primele de fiecare baba ce a fost penetrata impotriva vointei sale. Si se vorbeste despre bonele care isi bat joc de copii, ii palmiuesc, le baga mancare pe gat si cine stie ce naiba le mai fac. Cand aud asta imi vine sa il angajez pe Dr. Ciomu’ sa le faca un control atat mamelor, cat si bonelor. Dar mai ales mamelor.

Eu am fost inca de mic bonac. Bonele faceau coada la casa lu’ maica mea cum fac pensionarii la posta in zi de pensie. Si nu ma plang, am avut tot felul de bone (eu nu le mai stiu, dar din ce mi s-a povestit). Una dintre ele era betiva. Adica avea prostul obicei sa suga tot ce gasea prin casa. Si Slava Cerului ca nu prea era tata pe-acasa ca cine stie ce mai sugea. Alta era telenovelista. Erau timpurile alea in care se difuzau pe TVR 1 filme cu Alejandro si Manuela. Cand am iesit de la asta aratam ca Hussein pe vreme de criza…mic urat si slab.

Si am mai avut una care m-a scapat cu nanau de ceva metalic si ascutit..din cate tin eu minte era o lada in care se puneau lemne pentru foc. Oricum ar fi asta o tin minte.

Asa ca urasc bonele. Daca o sa am vreodata copii (si sper ca o sa am) o sa ii tratez ca pe cea mai mare comoara. Nu o sa las nicio cracanata care nu stie sa aiba grija nici macar de ea sa aiba grija de ce e al meu.

Poate o sa mai dea si cate o mama peste ce am scris eu aici. Daca o sa dea, sa ii fie foarte clar…mai bine iti legi copiu’ de tine decat sa il lasi la o bona. E mai bine si pentru tine, si pentru oratania aia mititik de care ai grija.

Pana data viitoare io…V-am tzucat buei.

Comments on: "Ma doare picioarele…si urasc bonele." (1)

  1. anfitzika said:

    bah vulpoiule,tare imi mai place cum scrii!respect!stii, eu abia mi-am facut blog,nu vreau s deranjez,da am citeva intrebari sa-ti pun,asta dak se poate

Lasă un răspuns

Nor etichete

