Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Mai merge ceva prin Romania?

Vreau sa declar oficial ca inca nu mi-a revenit mintea la cap…sau altfel spus, inca nu m-am decis sa revin la blogareala mea de altadata. Fiindca nu am chef. Fiindca majoritatea timpului de la calculator il umplu cu filme si video-uri. Si bagat p**a in mama alora din lista mea care dau mass-uri. Dar e un inceput.

Sunt extrem de ofticat ca peste o saptamana o sa incep scoala. Al naibii de suparat. Pentru ca puteam sa o incep odata cu studentii, dar din fericire a aparut un cracanat burtos care a putut declara ca anul nu va fi amanat. Ceea ce inseamna ca, in loc de 10 zile pierdute la inceput de an, vom pierde jumatate de an scolar din cauza rotatiei concediului profesorilor.

Vreau sa intreb ceva…voi mai credeti ca ceva mai merge pe aici prin Romania? Eu am cam 16 ani, asa ca nu ma hazardez sa arunc cu pareri, dar va intreb pe voi…ceva mai merge in rahatul asta de il numim noi tara? Adica, nu avem educatie (nu ca am avea nevoie), nu avem doctori (mai degraba se duc practice ginecologia la elefanti decat sa stea la noi…aia buni ma refer), avem politicieni burtosi care fac avere si avem unul langa altul, un presedinte chior si un premier rahitic.

Chiar credeti ca asta e ecuatia succesului? Chiar va imaginati ca peste 20 de ani in Romania o sa fie orase de sticla si masini zburatoare, cum vedeti in sf-uri? NU. Vor fi aceleasi carute langa aceleasi mertzane, iar frigiderele celor de la putere vor fi la fel de pline ca si pana acum. CU CARNE.

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.

Comments on: "Mai merge ceva prin Romania?" (1)

  1. adi4streetcore said:

    „voi mai credeti ca ceva mai merge pe aici prin Romania?” da,spaga!

Lasă un răspuns

Nor etichete

