Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Dupa indelungi perioade de dezbateri si de stoarceri neuronale, am hotarat sa imi iau un telefon 100% chinez, cu touch screen si tuner TV. Si va rog sa ma credeti ca nu am stiut niciodata daca am facut ce trebuie dand 500 de ron pe un telefon produs intre doua portii de orez.

Pana azi. Azi l-am primit si am inceput sa il butonez din momentul din care l-am vazut. I-am pus bateria pe jumatate incarcata si l-am deschis. Nu o sa stau acum sa va povestesc cum imi picau balele si cum eram incantat sa il vad in fata mea.

Si sincer sa va spun, ma asteptam sa fi dat banii pe un cacat care sa se aprinda odata, dupa care sa scoata un fum gros si sa isi incheie scurta istorie. In schimb am descoperit un telefon cu destul bun gust, un telefon care vede filmele super misto (format 3gp), telefon care prinde tvr 1 si antena 1 (deocamdata), un telefon cu un ecran cam lentut, dar cu care te obisnuiesti imediat.

Acest articol il scriu in special pentru cei care cauta un astfel de telefon si care, ca si mine, nu au gasit nimic pe net care sa le influenteze decizia. Va zic eu : Se merita sa il luati. Raportul calitate – pret e superior multor telefoane cu iz de firma.

Avantaje:

  •  are tuner tv (foarte util daca stai in camin)
  • meniu extrem de destept;
  • trecerea de la o pagina la alta se face in stil slide-show – interesant.
  • are o viteza pe net foarte buna;
  • citeste atat 3gp cat si mp4, asa ca filmele le aveti la discretie;
  • se aude foarte clar;
  • am pus bateria cu doua linii azi dimineata la 8, iar acum, la 20.00 inca nu mi s-a consumat nici o liniuta, desi l-am frecat „noob style”
  • e dual sim, deci pot sa port un singur telefon cu 2 cartele.

Posibile dezavantaje:

  • are un touch screen cam taran, e nevoie sa apesi putin mai tare pe el;
  • nu stiu cum accepta jocurile, si cum le poti juca – nu are butoane aproape deloc.
  • jocurile din fabrica sunt de cacat.
  • tv tuneru’ ar trebui sa prinda mai multe posturi.

Si cu asta imi recenzia despre noul platit FFTD V9688. Nu recenzia unui frustrat ca nu a dat bani mai multi pe ceva mai bun, ci recenzia unuia care e prea multumit ca a gasit telefonul perfect.

Traim in Romania si putem sa luam telefoane din China.

Comments on: "Sunt ciumeg, am telefon dualsim. FFTD V9688" (13)

  1. nu te supara de intrebare – dar de unde ai facut rost de acest telefon? eu tot incerc sa gasesc pe net, dar stocurile sunt epuizate 😦

  2. l-am luat de pe dualsim.ro …acum, ca tot te-am incantat cu articolul meu..tin sa spun ca nu poti sa pui jocuri sau aplicatii pe el…o mare hiba a lui, cu care trebuie sa te obisnuiesti…

  3. aplicatii – ce anume? muzica se poate pune pe el?

    • Se poate pune si muzica,are pe spate doua difuzoare,sonorizare buna ai posibilitarea se folosesti eq sau unul din modurile de auditie standard,poti vedea si filme,si mai poti inregistra automat toate conv.pe sim.1,ma repet,incearca si daca consideri ca gresesc suport injuriile tale.

  4. Se poate pune muzica..si se aude destul de bine la difuzorul din spatele telefonului…nu poti pune jocuri pe el…si nici opera mini…

  5. zarzar.inflorit said:

    te anunt ca il poti da cu curu de pereti cat poti tu de tare. da’ stiu, e greu de crezut, dar ecranul nu se va sparge chiar daca la prima vedere pare ca ar fi asa. :-j.
    exploateaza’i aceste calitati. vei fi mandru. :>

    [ps.:exploateaza decat o data.]

  6. Salut tuturor,am luat doua telefoane impreuna cu un coleg,toti au ras de chinezariile noastre de fftd v9688,acum s-au lamuri ca nu a fost pacaleala.Suntem supermultumiti,bateria depaseste toate asteptarile,avem genul de serviciu unde totul se leaga de telefon.Tot ce am de zis e numai de bine,mai nou au si meniu in limba Romana,credeti-ma ca nu am cum renunta la telef.sa-l trimit ptr.rescriere soft.Ma intrb cand voi descoperi ca face si cartofi pai??Nu va pacalesc,nu am nici un interes dar va dau cuvantul ca merita investitia fara nici o rezerva

  7. Detin un asfel de telefon de aproape un an.
    Nu am apucat sa folosesc cea de-a doua baterie (care vine cu telefonul) inca sunt multumit de prima – la nokia dupa un an bateria era praf la cat vorbesc eu la telefon.

    Nu laud telefoanele chinezesti doar fac o mica comparatie deoarece am detinut tot felul de telefoane si cand zic asta ma refer la telefoane nu stifturi.

    Nu stiu cum sunt celelalte chinezarii insa ACEST model ma satisfacut 90%. De ce 90? Eu am fost printre primii detinatori al acestui model asa ca am avut „norocul” sa am un telefon cu meniu mixt englezo-chinez. Daca nu ar avea o platforma de kko MTK l-as modifica chiar eu…

    Sunt multumit de Tv , desii consuma ff multa baterie. Eram undeva intr-un tren rapid pe langa sibiu si am prins peste 10 programe printre care N24,ANTENA1,PROTV ,BLA BLA BLA. IN TIMISOARA SUS IN MALL PRIND VRE-O 5-6. Deci e ok mai ales ca e moka nu?
    Cea mai tare chestie : Poti schimba vocea…. poti fii fata sau baiat , poti fii in trafic,etc
    Radio fara casti iar e beton. Difurile se aud clar si TARE fata de alte branduri de sute de euro.
    Camera e mai mult de forma deoarece e praf … la 1.3 ce pretentii sa ai?
    Jocuri ,aplicatii nu poti pune- platforma MTK de pe telefon nu suporta JAVA deci… nu mai discutam. Te vei juca jocurile de pe el: cu masinuta , carti sau un BARBUT … CU PITURCA…. LOL

    Una peste alta un telefon ce ofera la 500 de roni c-am ce (nu) ofera un telefon cu aceasi suma insa in EURO.
    Daca imi mai aduc aminte ceva despre el va mai scriu… sau intrebati-ma.

  8. salut imi poti spune daca ai putut sa bagi jocuri pe el ,am acelasi telefon ca tine dami te rog un mail thx.
    cristy_bad_boy2@Yahoo.com emailul meu

  9. e meseriash telefonul. Deja incep sa-l caut, poate-l comand pe undeva.

  10. Salut! Stii cumva de unde sa cumpar si eu un acumulator pentru acest telefon? L-am cumparat de la dualsim.ro dar ei nu mai au nimic pentru el.

  11. Am si eu un astfel de mobil. Eu l-am luat pentru a viziona filme pe acest mobil. Pentru aceasta functie este foarte bun.
    In rest are foarte multe dezavantaje: nu vezi nimic pe ecran daca esti afara si mai ales daca bate soarele in ecran; raspunde singur la apel(daca il tii in buzunar si suna, se apasa singur tuchscreen-ul si raspunde automat indiferent daca este blocat sau nu); nu tine bateria; cardul initial de memorie este de proasta calitate si se strica foarte repede; calitatea fotografiilor si a inregistrarii video este (foarte) slabuta; nu se poate juca nici un joc pe acest telefon; se poate inchide cand are el chef, indiferent daca mai are baterie sau nu; batul cu care scrii pe ecran se poate pierde foarte usor, suport din plastic care se slabeste foarte usor.
    Are si calitati dar nu se refera la posibilitatea de a folosi acest dizpozitiv pe post de telefon.
    Daca vreti un telefon nu este recomandat sa achizitionati acest model.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

