Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Statusuri amuzante 2

  1. Mai adu bere ca tot urata esti
  2. Ce face un tigan prima data cand deschide calculatorul? Cauta in Recycle Bin.
  3. Ce ciuda imi este ca nu imi iese schema aia cum o da Ronaldinho de 7 ori in bara !!! Nu-l inteleg ce ghinion are…
  4. Cei mai buni magicieni sunt barbatzi: f*t si dispar…
  5. Simti? M-am basit…
  6. Daca-s avea fata ta mi-as da parintii in judecata…
  7. Cum de esti inca aici???credeam ca gradina zoologica e inchisa noaptea…
  8. Dumnezeu a facut cerul..pamantul..apele..te-a facut pe tine…cu totii facem greseli…
  9. Imi vine sa-ti sparg dintii…dar de ce sa te fac sa arati mai bine?
  10. Hell was full, so I’m back!
  11. Majoritatea oamenilor sunt de acord cu cel ce-si tine gura !
  12. La voi inspiratia e ca ciclul… vine o data pe luna !
  13. Cea mai buna vopsea de oua e rujul.
  14. Lasa ca daca vreau sa vb. te caut eu !
  15. nu cred ca-s misogin…cred in egalitatea dintre sexe…toate femeile sunt egale intre ele
  16. Nu va prefaceti ca aveti orgasm..nu ne pasa oricum
  17. Puneti-mi si voi o intrebare desteapta, ca de pilda: De ce nu pica Luna in capul meu?
  18. Yesterday i told you to fuck off, but now i feel sorry. Alright, you can fuck back on again.
  19. Azi noapte am avut un vis umed despre tine… Am facut pe mine razand cand tu ai cazut de pe o stanca.
  20. Nu te gandi la tine ca la o femeie urata, ci ca la o maimuta frumoasa.

Statusul zilei: Ma enerveaza uratii care ma intreaba in statia de autobuz daca autobuzul a trecut deja..pai bah boule, daca trecuse deja crezi ca mai eram aici sa-ti raspund???

by Maniak

Va pupa eu !

Comments on: "Statusuri amuzante 2" (1)

  1. Hell was full, so I’m back! nice:>:))

Lasă un răspuns

Nor etichete

