Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

E seara de craciun…nimeni nu mai este certat cu nimeni, toata lumea traieste in pace si armonie macar pentru o seara…ca sa fie siguri ca Moshu’ nu ii rateaza anul asta. Anul asta m-a prins fara nici o prietena pe factura de plata, asa ca sunt oarecum norocos.

Singura persoana careia i-am luat ceva a fost maica-mea…care va gasi maine un parfum Givenchy adus de Mosu’. Eu…n-am fost destul de cuminte incat sa primesc ceva…poate niste sosete si un borcan de mustar.

Dar voi?? Ce ati cumparat de craciun?…La ce va asteptati de craciun?? P.S. Daca veti gasi postul asta maine (adica pe 25 decembrie) sa imi spuneti si mie ce ati primit.:D

Va pupa eu …si sa aveti un Craciun fericit…probably the best Christmas in the world.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

