Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Bun…deci n-am mai dat pe blogul asta de vreo saptamani. Cauza? Stau la camin si acolo nu e…nici calculator…nici internet…nici apa calda. Acum intors acasa pot sa imi dau frau liber gandurilor…

Vineri seara a fost majorat…suspectul nestiutor, a fost luat cu forta si pus sa sufle in lumanari. Rezultatul? Nu s-au stins…ba mai mult, se aprindeau la loc imediat cum le stingeai…o fi fost Unealta Diavolului? Maybe..who knows…

Treaba e ca eu m-am facut matol…pe la ora 12 deja eram high in ultimul stil…fumasem cam la un pachet de tigari si bausem…nu mai stiu cat…Treaba e ca eu deja vedeam, auzeam, simteam in reluare. Mersul meu drept inca nu era afectat…dar daca ma puneai sa stau drept imi luam plonjon.

Rezultatul? A doua zi am avut o durere de cap cum nu gasesti nici in manualele doctorilor. Plus ca daca simteam miros de tigara imi venea sa il bat instant pe ala care il emana. Si cand am ajuns in camera de camin, dimineata la 7…am baut…2 kile jumatate de apa…intr-un sfert de ora. Dupa care am dormit…vreo 8 ore.

Asadar morala este…beti mult la petreceri doar daca aveti acasa antinevralgic acasa. Si daca nu ajunge sa rada nimeni de voi. Ca mai jos.

Va pupa eu…

Lasă un răspuns

Nor de etichete

