Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Cat de idiot poti sa fii?

De asta exista forumurile…ca sa ceri ajutor, ca sa gasesti o solutie la o problema de-a ta dar astia de jos is prea de tot :

  1.     

     Poti ramane insarcinata doar cu unu sau doi spermatozoizi?  – Acum, pentru aia care au inca dubii, nu eu am inventat intrebarea asta…e luata de pe un forum de educatie sexuala. Totusi am o dilema care ma macina al naibii de rau. Cum mama dracului numeri spermatozoizii?

  2. Ce inseamna sex oral? – Intrebare lansata de un pusti curios probabil. Si nu il condamn…cand eram eu mic auzisem de treaba asta cu sexul oral, dar imi imaginam ca inseamna sa vorbeasca o tanti cu tine si tu sa platesti 2 dolari pe minut…dupa aia m-am prins.
  3. Salut. Stie cineva ce background sa folosesc ca sa imi transform calculatorul intr-o oglinda? Am incercat sa scanez o oglinda, dar nu a mers.- E greu de imaginat cat trebuie sa gandesti pana sa pui o astfel de intrebare. E la fel ca si cum ai intreba „Vreau sa am cea mai frumoasa prietena din lume. Ajunge sa ii lipesc o poza cu Megan fox pe fata? „
  4. Sunt destul de ingrijorat. Prietena mea e gravida si de nu a mai avut ciclu de cand are bebelusul in burta. CREDETI CA II BEA SANGELE? E insarcinata in 6 luni. – Nu vreau sa ma hazardez pentru ca s-ar putea sa n-am dreptate, dar in afara cazului in care prietena ta si-a tras-o urat cu dracula, nu e decat o consecinta a faptului ca o sa fii tata. Unul al naibii de inteligent.
  5. Am facut prajituri cu forma lui Iisus, dar le-am ars. O sa merg in Iad? – Nu bag mana in foc (vorba vine), dar s-ar putea sa nu mai ai loc de atatia violatori, criminali si pacatosi. Dar s-ar putea sa fie destinatie sigura daca este luat in considerare coeficientul tau de inteligenta.
  6. Ma masturbez de 15-20 de ori pe zi. Cateodata chiar si de 30 de ori pe zi. Stiu ca e mult, dar nu ma pot opri. – Lasand la o parte faptul ca nu are nici o intrebare prosteasca, stau si ma intreb cum pula mea mai poate scrie dupa ce ii da in cap de 30 de ori pe zi? Eu trag de gantera juma de ora si deja is rupt. Si asa de curiozitate…cam cat timp iti ia sa dai blana de 30 de ori intr-o zi? 5 ore?
  7. Sunt cu prietenul meu de 6 luni si ne simtim minunat impreuna. Dar saptamana trecuta a aflat ca are cancer de piele, iar mie mi se rupe inima.Credeti ca ar trebui sa rup relatia cu el sau sa ramanem impreuna?:( – Poate sunt eu nebun, dar tipa care a pus intrebarea e de un retard greu de imaginat. Si totusi pe mine ma amuza teribil.

Multumesc Yahoo Answers pentru multitudinea de distrusi pe care i-a adunat laolalta pentru a rezulta cel mai mic IQ pe cap de utilizator. Bafta in continuare si…la mai mica !

Va pupa eu…

Comments on: "Cat de idiot poti sa fii?" (3)

  1. […] Voi sînteţi interesanţi: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 , documentaţi: 1,2,3,4, amuzanţi: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 Eu sînt băiatul care vă pune altă […]

  2. Nu poate fi adevaraaaaaaaaat!😀😀😀

  3. Ba e cat se poate de adevarat:D…

Lasă un răspuns

Nor etichete

