Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Gandesc…

E 22.21. E tarziu si mie mi-e pofta de cugetat. Vreau sa cuget si n-am ce. Ma uit pe fereastra si vad cainele cum alearga de nebun cautand un batz pe care sa se pise.

Intru pe net si scriu cancan pe gugle. Intru pe primul sit ce isi scoate capul din tainele searchului. Gasesc curve. Si nu e una, nu sunt doua, ci fiecare curva care a fost ejaculata pe lumea asta se gaseste pe site-ul asta. Si stau sa ma gandesc. Nu imi iese de prima oara. Mai incerc odata…

Acum imi iese. Ma gandesc cum mama naibii s-au inmultit astea…tot ce stiu e ca nu erau asa de multe pe vremea cand eu ma bucuram la jocurile pe televizor (nu play station…alea cu mario si tancuri pixelate)… Nu mai reusesc sa gandesc.

Deja ora isi spune cuvantul. La camin as fi printr-o camera jucand sah, jucand poker sau poate ca as fi pe afara dupa ce am sarit geamul. Asta e ora la care, de obicei, imi aprind kentul moldovenesc in timp ce stau cu fundul pe calorifer si cu mana balanganindu-se pe langa geam.

Si ca de obicei, am o plictiseala in cur ce se loveste dur de orice initiativa a mea. Nu imi place sa ma deranjeze nimeni din plictiseala mea, iar daca cineva o face se alege cu mama gaurita si cu mortii numarati. Pentru ca nu e nimic mai simplu decat sa faci pe mortul in timp ce corpul tau se usuca de orice energie. Pentru ca e simplu. Si lucrurile simple sunt intotdeauna cele mai bune.

Nu mai am nici un chef sa continui sa mai butonez. Imi bag pula in creierul astora de la Microsoft ca n-au inventat o tastatura cu comanda vocala.

Va pupa eu…

Comments on: "Gandesc…" (3)

  1. :)))))
    eh uite ca acu e 7 dimineata iar eu…in loc sa dorm k toti oamenii dupa o saptamana sufocanta de facultate,imi belesc ochii pe net (:|
    „hai trezireaaaaa si reincarcareaaaa !!! ” ;))

  2. de zilele astea 😦

Lasă un răspuns

Nor de etichete

