Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Pentru aia care nu stau in Iasi, RATP e un fel de RATB in Bucale…un fel de adjunct al capitalei si modul in care se deplaseaza „provincialii” fara masina. Si eu n-am masina…asa ca utilizez Ratp-ul de cate ori am nevoie. Numai ca uneori i-as bate in cap pe aia care l-au inventat si i-as pune sa il faca din nou.

De ce? Pai, mai saptamana trecuta am avut nevoie sa merg pana la carrefour pentru un shopping. Perioada era perfecta, mai ales ca la -23 de grade cat erau atunci, nu erau foarte multi dornici sa aglomereze tramvaiul. La plecare, iau unul rapid, imi compostez bilet, dardai vreo 20 de minute pana ajunge si plec la treaba mea.

La intoarcere ma pun pe asteptat in statie…si astept…As vrea sa fumez o tigara ca sa treaca timpul mai repede dar nu scot mana din buzunar nici sa stiu ca mi-o taie unul. Se vede un tramvai…sper ca e ala de care am nevoie…inevitabil e altul ! Mai rabd, mai strang din dinti, imi mai dezlipesc pleoapele si vad ca vin 2 tramvaie.

Si ma bucur ca un tigan la inmormantare. Si ma bucur de pomana…nu era niciunul in stare sa ma duca pana in Copou. Deja vedeam in ceata, imi venea sa urc pana la ala care conduce si sa il dau cu capul de tramvai pana i se schimba numarul. Dar n-am facut-o. Pentru ca nu ma puteam misca.

Ca urmare, a trebuit sa stau 20 de minute la -20 de grade sa astept sa se scarpine in fund un conductor de tramvai si sa treaca sa ma ia si pe mine.

Asa ca m-am gandit „Ce cacat am de castigat daca imi iau bilet?” Raspunsul nu a venit asa ca tura urmatoare am calatorit fara bilet. Aveam de calatorit doua statii asa ca am stat fara stres. Si numai vad ca se ridica o matahala de om, si incepe sa controleze oamenii de bilete. Ajunge la mine:

El : Biletul sau abonamentul va rog.

Eu: N-am…

El : Un buletin vreau sa vad.

Eu : N-am…

El : Atunci da 20 de lei pe loc ca sa nu iti trimit amenda acasa.

Eu : Am 4 lei la mine dar trebuie sa scot un referat.

Bineinteles ca trecem de statia la care trebuia sa cobor, si ne indreptam spre rond. Ajungem la rond, coboara toti din autobuz si ramanem doar noi doi.

El : Poti sa imi dovedesti ca n-ai nici bani nici buletin la tine?

Altfel spus asta insemna „Scoate tot din buzunare”. Asa ca am inceput sa imi expun telefonul, tigarile, bricheta si orice mai aveam prin buzunare. Sta asta si se gandeste, imi ia aia 4 lei care ii aveam la mine si imi arunca un sictirit „Hai du-te”.

Cu ciuda in mine ca pierdusem 4 lei amulea am luat drumul care credeam ca ma duce spre camin. Nu ducea spre camin…ci spre mama naibii. Si nu mi-am dat seama de asta decat dupa 1 km de mers pe jos, prin zapada si prin frig. Si cata carne mi-am bagat in RATP…poti hrani somalezii vreo doi ani de zile. Daca nu fac indigestie.

Va pupa eu…

Comments on: "RATP. Sau cum sa inveti sa injuri." (1)

  1. Ti-am lasat un comentariu kilometric pe jurnale.ro ;;)

Lasă un răspuns

Nor etichete

