Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Cum se profita pe NET

Banuesc eu ca unii au hotarit sa profite de copii mici care cred in puterea NET-ului,cel putin in ce se scrie pe NET.
Toata saptamina am tot primit mesage pe mass si pe skype. Totul se incepe asa:
Trimite acest mesaj la cel putin 7 oameni. Vei primi un miracol maine.
mai apoi urmeaza:
Te rog….ajuta-ma ! Nu il sterge, te rog frumos citeste-l mai intai; Numele meu este Pasca Daniela, am 21 ani si sufar de o forma rara de leucemie; singura mea sansa este un transplant de maduva, fara transplant nu voi putea trai. Operatia costa 55.000 $ si familia mea a stans deja 32.000$. In cazul meu fundatia care ma va ajuta sa strang banii a incheiat ointelegere cu Yahoo si Aol si voi primi 0.01 cent pentru fiecare mesaj dat mai departe. …te rog frumos, din tot sufletul da-l mai departe; poate voi avea si eu sansa de a fi ca tine!
se sfirseste asa:
Daca crezi in Dumnezeu vei trimite acest mesaj
tuturor din lista ta! Daca il stergi vei avea inima rece. Trimite asta
tuturor din lista ta in 30 min si priveste ce se intampla.
Dacanu vei trimite acest  mesaj mai departe,te vei imbolnavi grav.

P.S.
1. daca aceasta ar fi o binefacere,atunci nu te va santaja nimeni ca te vei imbolnavi grav.
2.Cum poate oare YAHOO sa controleze tot traficul mondial de email-uri? Imposibil! Iar daca ar face-o, ar trebui sa analizeze si sa sorteze in functie de continutul lor toate emailurile din lumea larga… Lucru imposibil de realizat, mai ales ca asta ar intra in incidenta cu legea, fiind vorba de incalcarera unor drepturi elementare ale omului, precum si violarea secretului corespondentei! De aceea trebuie sa precizez ca nici MSN, nici AOL, nici YAHOO sau alt furnizor de servicii de email, niciodata nu va incheia un astfel de contract, acesta fiind ilegal din toate punctele de vedere!

decat urat si sarac,mai bine frumos si bogat by.Joker

Comments on: "Cum se profita pe NET" (1)

Lasă un răspuns

Nor de etichete

