Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Nou scriitor.

Mai jos e o postare…in cazul in care nu v-ati prins…nu e a mea. E a unui coleg moldovean, care are si el tot atatea idei cat si mine.

Sper sa va placa cum scrie tot la fel de mult cat si mie !

Va pupa eu…

Comments on: "Nou scriitor." (3)

  1. vreau sa stiu daca am placut vizitatorilor
    ???

  2. mie mia placut… :)mai scrie…

  3. Sigur ca am sa mai scriu, pana imi curg creierii din cap in acest blog😉

Lasă un răspuns

Nor etichete

