Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

in strainatate

De ceva timp m-am mutat de la sat la oras, si nu un oras simplu, dar la unu european 😀 undeva prin Italia, pentru mine de la inceput a fost cam putin straniu,sa vad o alta viata diferita de cea de la sat… Am inceput sa observ multe lucruri ciudate , pitipoance si jmecheri , la care nimeni nu atrage atentia.Da, e curat aici, fata de satele si orasele din Moldova sau cele din Romania,dar…. dar oamenii is altii, nu ma pot deprinde.
Fetele se imbraca in niste saci,de parca nici nu sa-u uitat in oglinda,baietii trag pe ei niste pantaloni de parca is de la gunoiste.Cite fete frumoase am vazut , toate erau romanci sau moldovenci,chiar socot ca romancele si moldovencele sunt cele mai frumoase.Azi insa am itilnit o fata frumoasa ,mi-a ,placut era in statiune si astepta autobusul,dar nu ma-m apropiat sa fac cunostinta precum nu prea stiu limba italiana 😛

Aici unde stau eu , SMS e mai molipsitor ca internetul.Treaba e ca tot tineretul care are la indemina cit de cit un phone , scrie SMS unde-l apuca.Din cite am observat eu,pitipoance si jmecheri tapeaza butoanele in biserica,la gara,la scoala,in timp ce maninca,la biliard,la club,pe strada, in timp ce conduc la volan …
Se pune intrebarea : Ce tot scriu ei acolo?
Eu in Moldova dadeam un SMS o data in an … Felicitam pe cineva cu  o sarbatoare oare care ,sau intrebam pe cineva daca merge la un caffe sau la un bar ceva . Pe cind aici in Italia , chiar si in biserica rup butoanele la phone.
Alta treaba ar fi ce automobil conduce un roman in strainatae. Chiar azi pe la ameaza am fost pina la magazin si am vazut o multime de romani cu masinele lor,am ramas cu gura cascata:un simplu om bea o bere de 0.45 euro (cea mai ieftina) si cunduce volvo….mercedes….bmw….volkswagen etc. Au datorii la banca ,citeva zeci de mii de euro,si ei conduc mercedes de 70 mii 😀 pe cind italieni conduc fiat mai rar ferrari porche…

P.S.-asta-i Europa si fratii nostri care pleaca in strainatate sa faca bani si sa se strice la cap…

decat urat si sarac,mai bine frumos si bogat by.Joker

Lasă un răspuns

Nor de etichete

