Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Tenisul, pasiunea mea.

E 11 dimineata. Ma ridic si simt ca e ceva in neregula. Dar nu-mi dau seama ce. Imi amintesc ca e finala la Australian Open si deschid televizorul. Doua gloabe…

Dar ce gloabe ! Unul e Roger Federer. El e omul caruia trebuie sa ii multumesti daca iti place tenisul. Pentru ca el este unul dintre cei mai buni jucatori din istorie. Iar istoria e lunga…deci tu esti norocos ca apuci sa vezi o legenda la lucru.

Al doilea e Andy Murray…cu o gura ce iti inghite usor Amazonul si mai ramane si loc. Cu un par roscat ce te indeamna sa faci glume toata ziua despre el. Dar cu un talent ce te vrajeste si te tintuieste pe scaun de fiecare data cand joaca.

Pacat ca nu e o finala in 3. Sa fi ajuns si Rafa Nadal aici. Nebunul care iti scoate mingile si din tribune. Spaniolul care alearga mai mult intr-un meci decat Usain Bolt intr-un an intreg. Si singurul care ii poate face fata la orice ora lui Roger Federer, indiferent de suprafata.

Dar nu e aici. Sunt doar cei doi cu alaiul din tribune. Unul o are pe Mirca, cea care venea la meciurile lui RF si atunci cand era insarcinata in 8 luni. Celalalt a venit cu maica-sa, care arata de unde are Andy gura aia mare cu care urla la fiecare punct important.

Cica a avut si el o prietena…dar intre dragostea lor mai aparuse si un play-station. Unul pe care Andy il venera cam 7 ore pe zi ! 7 ore !?!? Daca mai pui si antrenamentele si sexul, iti trebuie vreo 25 de ore intr-o zi.

P.S. Eu v-am zis ca are gura cat un portbagaj de Hummer.

V-am lasat…eu ma intorc la tenisul meu si la tolanitul meu pe pat…

V-am pupat…

Comments on: "Tenisul, pasiunea mea." (2)

  1. da daaa… Rafael Nadal.. chiar taree…
    da shi de Federer.. mai tii minte lacrimile alea de crocodil?! bheaaa… ;( :))))) la Australian Open 2009?!

  2. Si baietii plang cateodata…

Lasă un răspuns

Nor etichete

