Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Hai sa lamurim o treaba. Am asteptat sa vad care sunt nominalizarile la Oscar. Dar nu fiindca mi se rupe mie de cine o sa ia o statueta…ci pur si simplu vreau sa vad ce filme bune am mai ratat in 2009, si sa le vad acum.

Era clar ca J. Cameron va lua nominalizari de nu are ce face cu ele. Dar el e obisnuit…doar tot el a facut si Titanic. Si acum nu prea mai conteaza foarte mult cine ia nu stiu ce Oscaruri, ci mai mult cate Oscaruri va lua acasa Avatarul. 

In alta ordine de idei, ma uit de vreo saptamana incoace la Dr.House online. Pentru cine mai are chef, link este asta:http://www.gomovieon.com/house-m-d-doctor-house-sezonul-1-ep-1-10/ …pentru primele 10 episoade. Dupa aia va orientati voi usor.

Filmul nu straluceste decat printr-un singur lucru: Actorul principal, Hugh Larie. In rest filmul aduce al naibii de mult cu majoritatea filmelor de pe AXN. Doar ca geniul tipului din rolul principal te atrage, te face sa ignori restul filmului, si chiar ajunge sa iti para a fi extraordinar.

Daca mai pui si negrul de care isi bate pula House toata ziua, sefa care e exasperata de felul in care intelege el medicina si pacientii diversi, filmul nu putea sa fie mai bun. Acum sunt la sezonul 1, episodul 11. Mai am vreo 5 sezoane. Si intentionez sa le urmaresc.

Va pupa eu…

Comments on: "Despre Oscar. Si despre Dr.House." (2)

  1. DR.House e cel mai tare serial pe care l-am urmarit…o sa vezi ca devine din ce in ce mai bun odata cu trecerea episoadelor.
    Eu sunt „la zi” cu el… abia astept sa mai treaca cate o saptamana sa mai vad inca un episod.

  2. Pot sa zic la fel ca Alex, e de departe cel mai fain serial. De obicei nu prea am rabdare sa urmaresc seriale. De cam un an urmaresc Dr House si asteptam fiecare episod cu sufeltul la gura.
    Ce mi se pare ciudat e ca actorul principal, Hugh Laurie, este un actor de comedie.

Lasă un răspuns

Nor etichete

