Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Ante-scriptum: Cititi pana la final, ca acolo e partea interesanta.

Stau la tara…asa ca am numeroase animale ce isi pierd vremea prin jurul casei mele. Printre care 2 pisici si 3 caini. Si se pare ca pisica mea tocmai a intrat in calduri.

Mi-am dat seama relativ usor, prin serenadele ce mi le ofera sub geam pe la 11 noaptea. Si prin faptul ca ograda mea este acum plina de motani care sa imi frece matza. Stau deja la rand, ca atunci cand prinzi coada la spital, dar stai fiindca e nevoie.

M-am documentat si eu pe net sa vad cum mama dracului pot dormi si eu linistit fara sa arunc cu ceva in felina. Ce-am aflat :

Imediat inainte de inceperea perioadei de „calduri”, pisica va deveni mult mai afectuoasa, mai calda si prietenoasa cu stapanii si chiar cu persoanele aflate in vizita; o pisica care in general evita sa fie mangaiata de persoane straine se va lasa atinsa fara sa faca mofturi si chiar va insista in a primi mangaierile tuturos celor din preajma. In lipsa mangaierilor, isi va freca intai capul, apoi intreg corpul, de mobilier sau de picioarele persoanelor „vizate”.

Asta imi aduce aminte de varianta umana a pisicii in calduri.

In zilele urmatoare, pisica va incepe sa miaune specific, cu modulatii si tremolouri puternice; aceste „chemari” adresate oricarui motan in trecere prin zona vor continua zile in sir (in functie de pisica) sau pana cand se imperecheaza

Practic, ce v-am spus si eu…incepe sa ma urle pana cand imi vine sa ii cimentez gura.

Cand organismul este pregatit de imperechere, pisica va adopta o pozitie specifica, numita „lordoza”, cu capul indreptat catre sol, burta aproape lipita de pamant si partea din spate a corpului ridicata astfel incat zona genitala sa fie cat mai expusa;

Curvele sunt curve, si vor fi pan’ la sfarsit. Momentan a mea are un mers demn, dar probabil face si treburi de astea cand nu o supravegheaza nimeni. Probabil ca deja stie sa faca si lap dance, mai ales ca e destul de experimentata.

Daca imperecherea nu se produce, o pisica nesterilizata va reintra periodic in calduri

Asta s-ar putea sa nu imi convina. Si s-ar putea sa bag seringa in ea, mai ales ca nu imi plac puii de pisica.

Si ca sa nu termin postul lasandu-va un gust amar, cititi un comentariu al unei fetite speriate .

Am si eu o pisica la tara, am luat`o de pe strada ca mi-a parut rau de ea… era extraordinar de slaba, ii ieseau oasele prin blanita de slaba ce era😦 o am de vreo 3 luni (din august) si s-a ingrasat mult, are burta insa nu imi dau seama daca are pui sau doar s-a ingrasat (a si crescut), ca de cand o am ii tot dau mancare de pisici, lapte, peste.

Defapt buni are grija de ea, eu stau mai mult la oras si nu am posibilitatea sa o iau cu mine, dar merg din 2 in 2 sapt la tara🙂

si mai am o problema, ca la tara am si un catelus care si el are vreo 5-6 luni si se joaca cu ea, dar mi-a venit sa imi rup paru din cap cand am vazut ca se urcase pe ea de parca se imperecheau X(X(
intrebarea este: e periculos pentru pisi? sa il dau afara pe catel, nu prea am cum, ca stau in aceeasi curte amandoi, se mai joaca, ba chiar dorm amandoi pe o paturica.
stiti cumva daca pisicile au o anumita perioada din an in care se imperecheaza? (vara-primavara?) mama sustine chestia asta, dar nu stiu sigur. si daca are pui si se ascunde pe undeva pe afara, de nu o mai gasesc? doar nu o las sa nasca in frigul asta, ca vine iarna!

mersi anticipat

Va pupa eu…

Comments on: "M-am procopsit…cu o pisica in calduri." (2)

  1. Bloody Mistress said:

    Sa-ti traiasca :)))cu tot cu viitorii pisoi care nu-ti plac :)))

  2. Ai idee ce „rasa” e cainele din poza? Am unul fix la fel si chit ca omul de la care il am sustine ca-i labrador, mie nu-mi seamana a caine de rasa din orice unghi m-as uita. Si daca tot veni vorba de matze, a mea creca imi fata in seara asta. Oricum eu am o boala cu rasa cainelui, poate ma poti lamuri. Multam.

Lasă un răspuns

Nor etichete

