Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Tatuaje

Nu conteaza ,esti fata sau baiat ,esti inca un copil ,un copil mare ai peste 17 ani ,vrei si tu ceva misto? La sigur ca nu numai o data te-ai gandit sa-ti faci un  tattoo .Bine, poti primi cateva sfaturi de la mine:

Pentru baieti
-Daca esti un baiat mai desfacut (cu musculatura pe tine) ai putea sa-ti faci un tatuaj ceva mai mare, pe spate ceva o pasare rapitoare sau un lup chiar se poate si un Vulpoi 😉 . Poti sa-ti faci un tatuaj pe mana pe partea interioara a bratului  ,sa scrii ceva cu litere despicate.
Daca esti un baiat mai gingas un pic ,ar trebui sa tii cont ca ti-ar merge un tatuaj mai mic ,sa-ti faci un tattoo cu o fata simpatica ,sau ti-ar merge un tattoo cu toate continentele lumii.

Pentru fete-Daca esti o simpla fata ,care din placere vrea un tatuaj simpatic si simplu ,ai putea sa-ti faci un tattoo mic pe pieptul stang ,ceva frumos, o steluta ,un trandafir ,ceva dragut.
Daca esti o pitipoanca ,ai putea sa-ti faci un tattoo vulgar pe mana ,sau pe picior ,se poate chiar si un tattoo mare pe spate .Spre exemplu poti sa alegi un tatuaj cu un tigru sau ceva cu scris in chineza mascat pe spate.

P.S.- gandestete ce tatuaj alegi ,tatuajele sunt pe toata viata ,inchipueti o batranica cu un tatuaj pe spate sau pe o tita. In fine dai un search pe Google si gasesti mii de tatuaje.

decat urat si sarac ,mai bine frumos si bogat by.Joker

Comments on: "Tatuaje" (6)

  1. Joker, tu nu zici rau cu tatuajele astea. O sa imi fac unu cu Adidas pe pleoapa stanga.

  2. mai bine pe buca stanga xD

  3. acu imi fac si io un tatuaj 🙂 pe bratu drept 🙂

  4. :)))

    si eu am unu=))))

  5. eu imi fac la incheietura mainii un cod de bare cu data mea de nastere……un varsator….zodia mea…..iar pe picior bugs bunny and gun….<–opera de arta:X:X:X:X….iar pt spate ma mai gandeesc:*:*:*oate un ergament cu chipu lu isus…..nu stiu…..sau o tabla de sah cu un pion ce injunghie regele…..etc….

Lasă un răspuns

Nor de etichete

