Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Ce faci in timpul liber?

Cititul este un subiect foarte dezbatut de-a lungul timpului de foarte multe generatii. In general cei mai in varsta ii acuza pe cei tineri ca nu mai pun mana pe o carte pentru a citi cate ceva.

Poate ca e mult mai simplu sa ne luam foarte multe informatii de pe internet, dar nu putem trai mereu cu rezumate si cu tot felul de conspecte. Solutia ideala ar fi aceea de a imbina cele doua parti, care s-ar putea completa perfect.

Avem o viata destul de scurta pe acest pamant si ar fi pacat sa nu incercam sa traim de mai multe ori. O carte citita se poate compara cu o alta viata traita in alt spatiu si alt timp.

Bineinteles, aici depinde de maiestria autorului de a creea lumi noi in capul cititorului.. Daca atmosfera cartii te cuprinde foarte tare poti sa te transpui usor intr-un personaj sau sa fii pur si simplu un martor ocular al scrierii.

Este foarte simplu sa ne derulam un film in cap atunci cand citim. Avantajul este acela de a alege singur persoajele si decorurile fara sa fie nevoie de interventia, uneori neinspirata, a regizorului. Cartile sunt o atestare a istoriei umane, ramanand inca singurele vietati de pe planeta care pot sa scrie.

Daca nu am fi avut carti, nu cred ca am fi evoluat niciodata spre ceva mai bun decat bata si undita. Toate descoperirile au fost lasate mostenire in scris, toate inventiile le cunoastem din carti. Probabil ca am fi trait acelasi secol de 100 de ori daca nu am fi putu sa ne bucuram de ce au descoperit inaintasii nostri. …

decat urat si sarac ,mai bine frumos si bogat by.Joker

Comments on: "Ce faci in timpul liber?" (5)

  1. OoO cititul oricit nu m-as impune sa citesc nu o pot face inainte am fost cuprins de mania cartilor dar nu a durat mult timp…este adevarat ca”…Daca nu am fi avut carti, nu cred ca am fi evoluat niciodata spre ceva mai bun decat bata si undita…” cartile sunt bune dar pentru un tanar ele sunt doar niste obiecte…si orcit nu am vrea sa schimbam acest lucru omenirea acunoscut mult mai mlte taine ce sunt mai captivante decit cititul insa iarasi…au uitat cu ajutorul la ce au cunoscut…

  2. bravo man. Imi place cum ai inceput sa scrii. Felicitari. Ca sa fiu la obiect, Will Smith spunea ca secretul vietii sta in alergat si in citit. Pentru ca au trait miliarde de oameni inaintea noastra, asa ca orice problema am avea, cineva a avut-o inaintea noastra si a scris despre ea.
    P.S. Vineri vin acasa si ma pun pe scris:P
    P.S.S. Am scris atata de pe un telefon!!!

  3. Si cum e faza? Alergi cu caretea in mana?

    Iti zic eu ,ca secretul vetii e sa traiesti bine, si sa fii bun …

  4. si cati la suta gandesc ca tine? nu te ai intrebat? oricum lumea se duce de rapa. mi i curios ce o sa urmeze dupa incultura asta in masa? poate un un Stalin…

  5. Mie imi place sa citesc, desi nu rezist la romane … s-a inceput totul cu „Ciulandra” 😛

Lasă un răspuns

Nor de etichete

