Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Fuck Valentine’s Day

Uite, vine ziu indragostitilor, eu sunt in miezul varstei ,la 16 ani , si nu am prietena. Cum pot eu sa ma uit la sarbatoarea asta? Cand unii serbeaza cu prietenele ,daruesc cadouri primesc ,sunt fericiti .Pe cand eu … Stau singur in casa ,cu mana pe calculator ,cu degetele pe taste … si privesc ca boul la un scris colorat in diferite culori Google.
Acum va intrebati : ce ma impedica pe mine sa am o prietena?
Eu care sunt intr-o tara straina ,nici nu stiu limba bine ,nici nu stiu ce prefera o pitipoanca aici ,nu am vazut inca o pereche de indragostiti ,care sa se plimbe prin parc ,si sa se tie de mana … Am vazut la gara doar tineri ,calare unul peste altu si sarutanduse ,parca sunt la demonstratie + ca nu prea ies din casa ,sa am unde sa fac cunostinta .

Pe net inca nu am gasit o moldovanca sau vrio romanca din italia .,,, pe placul meu ca sa facem un flirt .. si dupa aia sa facem cunostinta ,asa ca stau si eu ca un bou … acasa .. si nu fac nimic.

P.S.-asta va fi pana intr-un timp xD ,nu am sa stau eu mult fara prietena😉 + ca nici nu sunt sperietoarea cea mai uarta.

decat urat si sarac ,mai bine frumos si bogat by.Joker

Comments on: "Fuck Valentine’s Day" (13)

  1. In primul rand gandestete ca nu esti singurul om in aceasta situatie:)…poate chiar de 14 ai sa`ti gasesti “valentina”, viata ne rezerva surprize chiar daca nu vrem …iesi in oras cu prietenii…daca inca nu ii ai pe acolo,stai acasa si uitete un film,nu te risca sa iesi singur in oras,ai sa dai numai de inimioare,declaratii,cupluri,asta crek o sa`ti strice si mai mult ziua…uite,maxim cu ce pot eu sa te ajut,e sa`ti scriu pe 14 un mesaj dragut aici:):P

  2. am uitat sa zic ceva: apropo de propunerea mea,nu cred ca o sa te incalzeasca cu ceva daca am sa`ti scriu un msg dragut,si cred ca multe fete o vor face,da am zis sa fiu draguta,sa „ajut” macar cu ceva

  3. pentru Dana –😉 multumesc mult chiar imi place
    ideia ta … astept😉

  4. Salut! Zici ca esti in italia? In ce oras?

  5. pentru Serghei–-lasa-mi un ID si te contactez si mai vorbim

  6. Mircea Marusic said:

    Asa de curiozitate,dar de ce nu stii limba,esti rus,gagauz sau ukrainean?

  7. pentru Mircea Marusic – dar cum crezi ca vorbesc eu romana?
    sa fie clar .. sun acum la moment in italia. nu prea am mult timp .. si nu prea pot vorbi italiana .

  8. Daca esti in Italia esti un mare norocos. te invat eu italiana🙂

  9. pe yahoo Carbon4ik insa nu prea am statusul online mult timp.scriemi acolo si pe urma vedem ce se poate de facut. oricum, sunt in nordul Italiei. bafta!

  10. Mircea Marusic said:

    Ma scuzi,aveam impresia eronata ca esti in Iasi,si nu intelegeam de ce nu prea intelegi romana,ca doar esti din RM :):):):)

  11. Felicitari cu sarbatoarea Sf.Valentin si Valentina.Fie ca-n aceasta zi frumoasa dedicata indragostitilor,as vrea sa te stiu mereu indragostit, sa iubesti si sa fii iubit sa ti se indeplineasca toate dorintele ce tin de relatii si dragoste…Multa, multa, multa dragoste

  12. pentru Dana –-Multumesc Mult ,deasemenea

Lasă un răspuns

Nor etichete

