Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Deci după cum aţi observat pe blog a mai apărut şi eu.Multe cuvinte despre mine nu voi spune că ştiu că nu prea vă interesează.

Aseară stăteam şi mă gîndeam cum să fac primul articol cît mai original,dar celor care scriu le este cunoscut faptul că oricît nu te-ai forţa să scrii ceva nu se primeşte primeşte nici în ruptul p*lii căci totul vine spontan,aşa şi această idee mi-a venit în momentul cînd scriam primele cuvinte din acest articol…

Deci:

Dex-ul spune că blogul este un site (pagină) de internet în care informaţiile sunt de tip jurnal iar afişarea se face în ordine cronologica inversă. În general în blog sunt trecute comentarii legate de un subiect particular cum ar fi ştiri locale, politica, sport sau chestii personale. Un blog tipic este o combinaţie de text, imagini, legături (linkuri) catre alte blog-uri sau alte pagini de internet. Unele blog-uri sunt interactive oferind posibilitatea ca cititorii să lase comentarii. In decursul timpului au început sa apara bloguri în formate specifice: photoblog (blog foto), vlog (blog video), podcasting (audio blog).
Termenul de „blog” provine din termenul „web log” fiind un derivat al acestuia.

Asta este o definiţie mai veche căci în prezent sa lărgit cu mult orizonturile blogurilor.Dacă intri pe un catalog cu bloguri poţi delimita un milion de tipuri de bloguri şi fiecare încearcă să fie unic în felul său.Din totdeauna mi-au plăcut blogurile cu caracter funny gen carutza deoarece sunt  o metodă bună de pierdere a timpului  cu folos.

Acum a devenit la modă să fii cocalar/ă mai des „ă” şi să scrii despre dragoste caci se găsesc alde tine şi îţi aruncă cîte un coment gen „da frate mai atins la sufleţel” .

Am intrat pe un catalog de bloguri şi am luat la întîplare 3 bloguri cele mai comentate iată ce sa primit:

***blogomania–>a.k.a. Indreptar de moravuri grele-am tras cu ochiu’ prin articole destul de fain ce scoate la iveală multe realităţi.

***vietii.wordpres –>>a.k.a.Viaţa e o enigmă,hai s-o descoperim… la fel m-am uitat prin articole la fel aveam ce citi.

******agiu.blogspot.–>>contemporanyArt nu mă prea interesează arta dar blogul este la nivel bun.

Acum vă spun de ce am făcut aceast sondaj,scopul primordial era să gasesc 3 bloguri pline de cocalari ce discută teme tipice lor,dar mi-am demonstrat că blogosfera încă nu a ajuns la nivelul degradării şi acest fapt bucură.Deci să să continuăm tradiţia şi să facem viaţa mai funny🙂.

P.S.: Puţini au înţele că cu acest articol v-am suflat despre ce voi scrie şi despre ce nu voi scrie eu.

v-am salutat

Comments on: "Ce e la modă să scrii pe blog?" (3)

  1. orice ai alege să scrii, îţi urez succes!
    orice ai scrie, fă-o corect dacă nu vrei ca singurii care te vor citi să fie cei pe care nu ţi-i doreşti.
    succes!

  2. daca faci referire la vre-o tema din alta parte, fii bun shi plaseaza link-ul, google isn’t my friend😀 ( de ce ? nu i-mi da ceea ce anume vreau sa caut🙂, shi apoi economisesti o gramada de timp celora care te citesc )

Lasă un răspuns

Nor etichete

