Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Sunt draguti bebelusii mici

Va plac bebelusii?
La sigur ,toti vor striga : DA ,is draguti ,is frumusei ,mai ales cand zambesc. Daca ai vrea sa ai un bebelus iti zic eu cum e. Mai stau si eu din cand in cand cu un verisor de al meu care abea abea a trecut peste juma de an .Deja am practica de tatic xD .Sunt bun si la pat si la crescut copii 😀 .
Azi m-au lasat pe mine cu bebelusul ,femeile au plecat prin magazine ,sa se amegeasca cu fel de fel de frumuseturi ,si sa vie cu sacosile pline acas … Barbatii au plecat la Bingo sa mai goleasca buzunarul ,ca-i timp de criza ,si nu e la moda sa ai multi bani in casa .Eu am ramas singur acasa ,eu si cu bebelusul .
Azi o zi de duminica ,am vrut si eu sa ma odihne
O stat bebelusul cat o putut sa stea el cuminte ,nu mai mult de 10 minute , dupa care s-o tarat pana la laptop si o inceput sa-mi scoata cablurile din laptop ,sa-mi apase pe taste .La-m luat io in brate ,si ca sa-i inchid gura l-am plimbat toata casa ,l-am dus pe la toate geamurile ,i-am dat toate jucariile pe care le avea .Cand io venit si ora de somn ,ma-m bucurat ,macar acum sa scap de el …
L-am luat in brate si la-m leganat vrio juma de ora si cand am vazut ca o adormit ,l-am asezat pe pat ,si SURPRIZA : s-a trezit .L-am leganat iar vrio juma de ora … O si adormit ,ma asez frumusel la calculator ,nu trece nici 15 minute ca suna cineva la usa ,atata mai ramanea … L-am leganat iar ,si o adormit ,peste 5 minute vin si barbatii de la Bingo ,putin ametiti ,si mi-au trezit bebelusul .Am stat cu bebelusul ,si barbatii au jucat POKER ,au venit si femeile ,si am ramas si io fericit ca s-o gasit cine sa stea cu bebelusul.

P.S.-nu va grabiti sa faceti bebelusi ,aveti timp inainte … Protejativa cu cauciuc xD

by.Joker

Comments on: "Sunt draguti bebelusii mici" (9)

  1. mosu asta are dreptate. bebelusi e naspa. daca ii prind pe aia care fac reclame cu bebelusi frumosi si zimbitori le rup picioarele.

  2. 1.Nu-s mos ,inca is tinerel.
    2.Bebelusul ,e placerea ,insa e greu de crescut.
    3.Cei care fac reclame nu-s vinovati.

  3. Da’ ce zici de experienta mea carele am un pici de 2,3 anisori?
    E super sa privesti un bebelus, credeti-ma.

    Bravo tie pentru blog, la virsta ta, baietii la noi sunt extrem de infantili.

  4. pentru Ivan – E frumos bebelusul … dar cand doarme xD ,cand vezi ca face mofturi ..ooffff.
    Multumesc, fiecare cu logica lui.

  5. aaaHaaahhaah.. 😀 deacord! deci st dulci si pur si simplu adorabili cand dorm… 😀
    p.s: tare faza cu „Sunt bun si la pat si la crescut copii” xD xD Bravo!

  6. pentru LaQuiSha – .. pai am exepienta de tatic 😛 dar nu-s tatic 😀

  7. E sa va zic si yo cv >>> Da voi credetzi ca e ushor cu Voi .. aia c se dau mari ?> tu crezi ca lui ia placut sa il tirashi pe la Geamuri ca sa ii dea soarele in ochishorii lui fragili .. dupa care lai baga la Somniq d parca ar fi un nimeni .. he ..pai intreabal si pe Dinzul c are in cap >> poate vroia si el sa scrie vreun blog la laptop dar tu nu i-ai dat voi..iaq na..bun verishor 😀 😀 xD … Daq cv eu Joking >> Buna povestioara ..da totushi .. incearca si tu sa vezi lumea cu ochii lui – cred ca ia facut mare placere sa te chinui un pic 😀 xD

  8. ba nu, ii place la geam … dar treaba e ca e cam smecher ,.. si ii place sa glumeasca cu oamenii ,, sa se alinte

    • Da da … Cred ca nici nu e nevoie sa spoon ca Nu POOTEAI AVEA MAI MULT ADEVAR PRIN ASTA .. sunt mai shmecheri ca noi … adica : se alinta cit vor,dorm cit vor,fac tot genul de nebunii si nici o pedeapsa 😀 😀 … EH .. Ar trebui sa invatzam cite cv de la ei 😀

Lasă un răspuns

Nor de etichete

