Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Degradări totale la Hollywood

Cu vre-o două săptămîini în urmă am tras un film de pe filelist pentru al încărca pe un tracker moldovenesc.Nu am citit cu atenţie despre ce este filmul fiind interesat să-l trag şi să-l încarc cît mai repede,dar nu asta e important…în momentul cînd fac screenshoturi (imagini din film pentru a demonstra calitatea filmului) am surprins doi baieţi cum se sărutau şi ierau gata de acţiune,am rămas cu gura căscată şi am închis filmul,intrţnd pe IMDb (The  Intenet Movie Detabase) am găsit o descriere simpatică a filmului care reflecta viaţa a doi gay…morţii lor.

Astăzi acelaşi scenariu-la fel am dat de un film de acest gen,ambele filme sunt din 2009/2010…băăă e criză nu mai au ăia de la Hollywood  unde băga banii.

Acum chiar m-am interesat serios de aceste filme porceşti,am dat cautare pe google la Filme Cu GayRezultatul: 110 din aproximativ 3.800.000 pentru Filme cu gay. Am impresia că fiecare regizor de kkt are în arsenalul său cîte un film cu poponari.

M-am uitat la al 6-lea rezultat ce spune aşa Scene cu gay ce au făcut istorie mai nu am scăpat ceaiul din mînă gay mai fac şi istorie să mori nu alta.Dau click şi nu destul că pagina e plină cu imagini cu poponari mi-a tras atenţie cuvîntul OSCAR se spune că filmul
„Kiss of the Spider Woman” (1985) este povestea de dragoste dintre un prizonier politic (Raul Julia) si colegul sau de celula, interpretat de William Hurt.Stau şi citesc şi casc ochii din ce în ce mai tare…Hurt a castigat premiul Oscar pentru cel mai bun actor intr-un rol principal, iar filmul a fost nominalizat la premiul Academiei Americane de Film pentru cel mai bun film si cel mai bun regizor.Să-mi bag p*la în regizor şi în toţi actorii care au jucat în accest film şi în toţi care l-au vizionat şi au dat bani la cinema pentru el!

Mai sunt vre-o 5-6 filme pe aceeaşi pagină mare interes nu am avut să citesc că mi se facea rău de tot cînd vedeam pozele cu toţi f*tuţii ăia în c¤r.

Kiss of the Spider Woman a stîns  un buget de 17 milioane $.

În timp ce Moldova i-a periodic împrumuturi de la Rusia de aproximativ 20 mln $.Aşa au ajuns poponarii să-şi satisfacă placerile la cinema cu doar 20 $ la cinema iar apoi să se strîngă 17 milioane dar Moldova e plină de datorii şi tot nu am mai văzut viaţa frumoasă a.k.a europeană.

Nu ştiu cine mai bagă la cinema astfel de filme dar ştiu că se fabrică şi astfel de kkt-uri.Îmi cer scuze că am atins astfel de teme dar nu m-am putut abţine…Da-i în p¤lă pe Elton John pe toţi partenerii săi şi toţi coechipierii la f¤ut şi spuneţi nu poponarilor! 🙂

Comments on: "Degradări totale la Hollywood" (6)

  1. ziceti : NU GAY xD 😀

  2. Ma da’ esti radical! Imi place, ai nerv, si sa stii ca si dreptate ai, darincearca sa-i **** argumentindu-ti pozitia anti-pederasti. Atunci materialeletale vor arata mai serioase. Asta asa ca sfat.

    • poziţia anti-preraşti ar trebiu să fie în fiecare…dacă eşti om de credinţă nici nu te gîndi la pederastie caci nici un cuvînt nu se spune despre asta în Biblie sau în alte materiale/concepţii religioase,dar dacă nu eşti credincios pur şi simplu stai pe un minut şi găndeştete pentru ce ai ceea ce ai între picioare…şi sunt încă multe demonstraţii dar mie pur şi simplu nu îmi încape ideea aceasta.

      p.s.am scris comentariul ca o adresare,nu este îndreptată spre tine este o adresare către fiecare.[asta pentru a evita situaţiile neplăcute] 😉

  3. thx man o să ţin cont 😉

  4. turma gay really sux ! :-&

  5. faza care e – prin astfel de filme i se aduce omului simplu [din turma] ca kestia de poponari e ceva ‘normal’.
    culmea – paradele lor, sunt sub protectie de politzie, politzia e platita din banii publici [impozit pe venit (15%) + tva (20%) ..], shi majoritatea ‘publicului’ e contra manifestatziile ale poponarilor …

Lasă un răspuns

Nor de etichete

