Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Stînd pe o bancă în parc…

Ieri a fost Valentine’s Day mare sărbătoare pentru toţi îndrogostiţii şi o nevoie pentru baăieţii care trebuie să mai scotocească prin puşculiţe să cumpere un cadou persoanei iubite pentru  a se alege cu o sărutare la sfîrşitul serii. 🙂

Şi parcă a ştiut nenea de sus că e vremea pentru plimbări prin parcuri şi de stat la iarbă verde şi a aruncat o zi destul de primăvăratică cu un timp favorabil.Nu,nu am eşit să fac plimbări xD că nui genu’ meu să scot pe cineva  pe cineva doar pentru a eşi la o plibmare,în parcurile noastre nu vezi nimic interesant mulţi ar putea să mă contrazică,să-mi spună că nu te duci în parc doar pentru a privi lumea nici nu o fac, dar cum p*la mea să mă plimb prin parc şi de după colţ să-mi iasă în faţă doi hulubaşi să mi se sărute toată aleea în faţa mea?!

Sau o altă situaţie tipică cînd te plimbi fie şi cu o prietenă şi în întîmpinare îţi vine un cîine 4×4 cu stăpînul său care scuipă seminţe de parcă javra nici nu ar fi al lui…şi cum mergi tu aşa liniştit cînd se aruncă javra spre tine te sperii de  îţi sare inima din piept  iar stăpînu’ rîde pe sub mustăţi cu un zîmbet sarcastic şi priverea lui sugerează nişte vorbe gen Сe te-ai speriat? .Dă te-n morţi tăi cu javra ta de nimic că suge osu’ toata noaptea iar cînd  ai dai drumu’ p’afară înhamă prima caţea care o vede…

Nu lipsesc din parcurile din Moldova două cele mai bune prietene/colege care stau pe o bancă şi discută tot liceul ce şi cum se îmbracă şi nu ezită să facă comparaţii cu ele însăşi.

Trăiesc chiar lîngă un parc iar de pe geamul camerei mele se aruncă o imagine destul de interesantă chiar acum mi-am aruncat ochii să vad ce se mai întîmplă, evident parcul gol dar  o imagine îmbucurătoare două bunici se blimbă cu nepoţeii…ei cum bunici…bunici moderne din alea care au dat fata la măritat la 18  ani iar acum le pare rău că nu au nici 50 dar deja spală hainele nepoţelului de doi ani!

Nu vreau să par un romantic sau un tip melancolic xd…dar de cînd mă uit eu pe geam ))) nu am văzut o pereche după 60 ani să se plimbe prin parc,poate în alte părţi e altfel da în Moldova mai rar,bîtrînii mai bine stau în casă şi îşi aşteaptă sfîrşitu’ mai ies la biserică în fiecare duminică în speranţa ca o sa traiasca better and forever (c) vulpoi.

Deci nu prea ai ce vedea prin parcurile din Moldova mai  bine e să stai în casă la cald şi să aştepţi cu bine week-endu’ să şi să te îmbeţi pînă cînd nici medicu’ nu-ţi  va mai găsi pulsul  🙂 că aşai logica moldoveanului şi cu greu o so schimbe cineva…dar dacă ţi se face dor de un gît de aer poţi eşi şi te asigur că te vei întălni cu situaţiile sus numite.

v-am salutat

Comments on: "Stînd pe o bancă în parc…" (4)

  1. Ei Da >> Batrineii ies mai in seara .. sa nu ii vada nimeni c fac ei in parcuri 😀 .. ca de altfel sunt mai experimentatzi si shtiu ei cum sa se askunda bn(mai ales de sarbatori)xD sau .. hai sa spoonem ca nu ieshi cu prietena ca doar NU ESHTI TIPUL CARE SA ESI (IESHI) DOAR LA O PRIMBLARE .. deci presupun ca tu deodata le pui sacosha in cap si le arunci in pat 😀 xD .. fara a numi asha zisa >> PRIMBLARE – sau – Drumul de la ea spre tn sau invers >> parerea mea .. pare ca o insulta pentru oamenii care defapt sunt pro in c priveshte primblarile d 2 ore si saruturile de dupa coltzuri 😀 ai un minos pt asta 😀 xD …Si cu MOLDOVA – ai o groaza d Gresheli ortografice – Dar marog,asta e MOLDOVA –Ne putem permite .. nu ? 😀 xD

    • probabil..chiar poate am exagerat puţin,dar nici nu ştiu în privinţa la „Drumul de la ea spre tn sau invers” parerea mea e că fetele dacă li s-ar oferi fetelor să aleagă între o plimbare în parc şi un restaurant pompos desigur că majoritatea v-or alege restaurantul..nuştiu părerea mea.

      În privinţa la greşeli…da e posibil să am multe greşeli că nu am nivelul meu de gramatică încă e la un nivel mizer.

      Dar oare eşti tu peroana vare să ma critice?! (făcînd concluzii din felul în care scrii tu) „fără ofense” 🙂

  2. pheaaaa… restaurant pompos?! eu as alege o plimbare in parc, un picnic dak e cald si frumos afara, la o pizza.. da’ nici intr-un caz la restaurant.. mi se pare prea sofisticat si lipsit de viata.. da, da.. nu e genu’ meu, da’ cred k o pitsi ar accepta restaurantu’ ala pompos.. 😉

  3. mă bucur că mai întîlnesc şi astfel de persoane 😉

Lasă un răspuns

Nor de etichete

