Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Astăzi am mers prin centrul oraşului meu cu nişte treburi (de fapt în fiecare zi pot merge în aşa zisul centru al oraşului deoarece oraşul  este întratît de mic încît în orice loc nu m-aş afla  pot spune că mă aflu la marginea oraşului sau cel puţin la 200 metri de acest loc),deci mergeam şi mă râdeam…rîdeam de cît de retardat este oraşul…am constatat cîtevai lucruri pe  care  le treceam cu vederea cu multe ori…

În primul rând m-a făcut să râd de cît de mult seamănă oraşul a sat,a sat din alea pline cu ţărani(nu vreau să înjosesc persoanele care trăiesc la ţară,sunt conştient că acolo trăiesc o mulţime de oameni normali ,sper că ma-ţi înţeles în ce sens am folosit cuvântul ţărani).La fiecare colţ se găseşte cîte-un tralala ce se crede orăşean modern plin de fiţe ce are mobil nokia şi tricou cu 50 Cent dar de fapt o dă pe manele de-şi rupe urechile,se crede  fanul nr.1 al lui Nicolae Guţă , cumpără toate albumele în original şi asistă la orice premieră pe Taraf  la clipurile lui făcute prin Power Point.

De vre-o săptămînă nu a mai nins prin oraş,şi la fel de o săptămînă temperatura aerului este mai mare de O°  da tot nu înţeleg cum p¤la mai avem zăpadă pe străzi…aaa probabil e din cauza degradaţilor de la conducere ce au curăţit străzile ,de fapt au adunat  toată zăpada în mai multe locuri iar acum se topeşte foarte încet iar străzile sunt pline de noroi de  nu poţi ieşi până la un magazin fără a te face de noroi până-n gît!

Niciodată nu am crezut că voi ajunge să văd  aici  ce va util,peste tot sunt doar clădiri/întrprinderi/asociaţii…din care se pot scoate bani sau care produc bani,unica clădire ce oferă tineretului  ceva mai creativ este Şcoala Muzicală dar şi la ea trebuie să plăteşti lunar vre-o 70 lei pentru a o fregventa dece treci şi ea în lista neagră.

Nu înţeleg cum drumurile sunt numai borţi şi  denivelări dar sunt pline cu Mercedesuri C şi E class,BMW -uri Jeep-uri moderne etc. desigur nu lipsesc nici vechile maşine de pe timpul lui Napoleon dar predomină cele scumpe.

Partea pozitivă în acest oraş este că este liniştit,liniştit în sensul că în zilele de lucru după orele 18:00 prin aşa zisul centru al oraşului circulă foarte puţină lume…

Nu am dorit să-mi înjosesc oraşul prin acest articol doar am precizat părţile lui negative căci pozitive sunt mai puţine sau cel puţin eu nu le văd dar mă bucur că sunt,şi sunt sigur că nu este singurul oraş de acest gen.Uneuri îmi place acest oraş alteori nu …dar oricum nu am altă alegere  deci trebuie să-l accept aşa cum este.🙂

Lasă un răspuns

Nor etichete

