Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Cum te faci robot?

Asta e o solutie practicata de mine , si daca citesti pana la urma ,ai sa vezi cum ma fac eu robot.  Asta nu e o poveste.
Abia acum m-am sculat din somn , adica ma-m sculat si o data la amiaza din cauza unei foame ,care ma rodea tare la stomac.
M-am culcat astazi diminiata cand am venit de la munca ,defapt cand am venit de la munca ,nici nu nimeream cheia in broasca usii ,eram beat de atata munca , nu mai simteam picioarele (sa porti tu 30 de ore in continu papuci cu fier in talpa si in fata). Timp de 30 de ore trebuea sa port casca in cap ,asta in caz ca daca imi cade ceva in cap sa nu-mi rupa capu in doua.
P.S.-daca imi cade ceva in cap de la 20 de metri inaltime … imi striveste si casca si capul si corpu …tot tot..

Ce muncesc? Nu va pot spune ..astea-s drepturi de autor … Dar va asigur ca e un lucru al dreac’ de greu .. la care eu la cei 16 ani ,si inca cu un roman de 19 ani suntem cei mai buni la  munca si cei mai intrebati ,iar in cazul ca nu ma crezi si vrei sa ma contrazici ,daca intamplator esti din italia ai putea sa ma contactezi , sa iti fac si eu un loc de munca aici la mine la munca sa vezi cum se munceste ,si cum tipa toti bulangii la tine … Cand lucrezi cu 100 de persoane si toti se cred sefi, nu e prea usor.
La aceasta munca eu is singurul minor de 16 ani .. care chiar fac treaba si fac fata muncii destul de grele …
Crezi ca e misto sa umbli toata ziua cu casca in cap cu papuci practic din fier ,si cu echipament de cascador , ca daca te sui la inaltime sa te agati ca sa nu cazi jos…
Azi din 23 de ore de munca eu am muncit 21 de ore si 2 ore am facut odihna … Iar acum stau in pat , parca nici nu ma pot scula.
Saptamana asta practic nici nu mi-am vazut casa .. veneam acasa numai pe vrio 6 ore .. faceam baie mancam si ma culcam… asta in timp de noapte … toata ziua la munca ..Insa au fost zile cand nici casa nu-mi vedeam casa … asta in caz ca aveam mult de munca dormeam si noi pe unde apuca … Si daca pe noi ne duc la munca dintr-un oras in altu ,poti dormi pe drum dupa aia iar la munca….
Ma pot intelege doar cei care macar juma de luna au muncit la greu …

P.S.-la cei 16 ani ai mei sa muncesc asa munca e ceva imposibil ,dar uite ca imi reuseste + ca muncesc cu niste barbati (tarfe) care nici in ruptul capului nu se apropie sa te ajute ,doar fug de munca grea… La cei 16 ani ai mei , arat ca unu de 23 … asta in caz  daca ma cunosti poti sa ma crezi …

Astept sa sara toti cu cate un comentariu si sa zica ca tot ce am scris aici este doar o postare la intamplare de prost gust ,ca tot ce am scris aici e o simpla minciuna.

by.Joker

Comments on: "Cum te faci robot?" (5)

  1. Da man am lucrat şi eu vara aceasta la o fabică e foarte obositor lucram cîte 11 ore pe zi cu 7 lei (MDL) ora (preţ de nimic dar altă soluţie nu aveam)…şi treaba cu şefii mii cunoscută şi mie cînd un bulangiu de mecanic ce-i tremură mâna de la atîta alcool băut, o face pe şefu…

  2. sauculeanka said:

    Am facut si eu multe munci… Recunosc ca ceea ce faci imi pare mult mai greu… Dar iar, poate faza cea mai grea e cu sefii. Esti bravo, oricum, ca sa stii:) Inca mai ai chef sa mai si descrii asta!

  3. Credetima ca aici e mult mai greu. mai ales munca care o practic eu

  4. dap dece nuti skimi munca???

  5. pe timp de criza ,, eu un minor .. asa de usor imi gasesc de munca?
    nu prea cred

Lasă un răspuns

Nor de etichete

