Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Paznicii casei mele.

Detin trei caini, toti dotati cu 4 picioare, un nas rece si umed si o curiozitate excesiva in ce priveste fundurile celorlalti. Daca i-as lasa probabil ca s-ar adulmeca vreo doua ore, ca dupa aia sa se joace de-a mama si de-a tata…:D

Asa ca sunt in masura sa fac o recenzie destul de buna a cainilor, in ideea ca vreti sa va luati unul si nu stiti ce sa alegeti :

1. Corcitura de caine-lup.

Nume : Rex.

Varsta : Inaintata…undeva la vreo 13 ani. Un adevarat veteran al lumii cainesti.

Caraceristici unice: Recunoaste motorul Daciei lu taica-meu inainte sa o poata vedea, asa ca incepe sa scheaune si sa urle pana cand coboara cineva din masina si il baga in seama.

Are emotii excesive, si probabil probleme cu prostata. Asa se face ca asta vara, in timp ce statea sa fie mangaiat a pisat cu succes persoana care ii acorda atentie. Am fost si eu in vizorul de vreo doua ori, dar m-am ferit de fiecare data.

E foarte sensibil, insa e mituibil. Daca ii dai un os sau o bucata de carne poti sa jefuiesti casa de vreo trei ori ca nu te mai baga in seama. Atentie sa nu te pise…

2. Ciobanesc german

Nume : Piciu’

Varsta : In vara lui 2010 face 5 ani. Deci in ani cainesti are vreo 20. Sa traiasca !

Caracteristici unice : Desi n-are nici un metru inaltime, are o forta uriasa in el. E al naibii de ranchiunos, asa ca daca i-ai facut vreodata ceva asteapta-te sa te tina minte pana moare.

Are pana acum 4 muscati la activ si alte 3 tentative esuate. Toti sunt tinuti minte fiindca l-au chinuit cand era pui.

Pentru a avea umbra vara l-am legat de un prun, pe care a reusit sa il usuce in trei luni. Acum este legat de altul, pe care isi marcheaza teritoriul, si care se va usca, probabil, in vreo 2 luni.

3. Ciobanesc carpatin

Nume : Bella (da, e fatha..)

Varsta : 7 luni.

Caracteristici unice : Are un metru si ceva, iar daca se ridica in doua labe ma concureaza cu succes, eu avand undeva la 1.83 m. Si inca mai are de crescut.

Seara are chef de chat-uit asa ca am parte de serenade de pe la 21.00 pana tarziu in noapte. Uneori incerc sa o mai fac sa taca, dar nu prea am influenta asupra ei.

Mananca in stil mare. Daca ii dai o tona de mancare ti-o termina intr-o saptamana.

Desi ai presupune ca e un paznic bun la cele 60 de kile ale ei, e al naibii de jucausa. Eventual, daca esti vreun hot ce se opreste pe la casa mea te poti opri sa te joci putin cu ea, ca sa nu o lasi bosumflata. In rest, n-ai probleme.

Va pupa eu…

Comments on: "Paznicii casei mele." (4)

  1. sauculeanka said:

    Mi-e mila de Rex… Nu l-ai descris cu atata entuziasm ca si pe ceilalti doi😀

  2. ai ciini buni,da?zi-mi te rog adresa ta…😀

  3. rau tare e piciu’ asta ;))

Lasă un răspuns

Nor etichete

