Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Trei candidati dau examenul de conducere la scoala de politie. Instructorul care ii examineaza ii intreaba:
– Fiecare sa-si imagineze ca este la munte si ruleaza pe un drum ingust cu 80 km/h. In stanga e muntele, in dreapta e prapastia. Deodata apar in fata o tanara si o baba. Ce calcati?
– Baba, ca e pacat de pustoaica, raspunde primul.
– Fata, ca mai are sanse de supravietuire dupa accident, raspunde al doilea.
– Pe amandoua, ca orice viraj e periculos in aceste conditii, zice si al treilea.
– Sunteti picati toti, tipa instructorul exasperat. Frana trebuie calcata, dobitocilor!

Bula si Lenuta erau casatoriti de 25 ani.
Intr-o vineri, Bula vede sub pat o valiza.
– Ce e cu valiza asta?
Se rosi Lenuta un pic si zise:
– Dragule, trebuie sa-ti marturisesc ceva. Deschide valiza. Deschide Bula valiza si inauntru erau: trei cartofi si 50.000 de dolari.
– Ce e, fa, cu cartofii astia?
– Dragule, de-a lungul casniciei noastre, de cate ori te-am inselatat am pus un cartof in valiza.
– E, lasa ca nu-i asa rau.
– Dar ce e cu cei 50.000 de dolari?
– Pai, de cate ori am adunat un kg, l-am vandut

În statia de tramvai, o tînara frumoasa aprinde o tigara. O femeie mai în vîrsta se uita la ea cu dispret si-i spune: – Mai bine m-as culca cu primul barbat ce-mi apare în cale decît sa aprind o tigara pe strada… – Credeti-ma, si eu, raspunde fata. Numai ca acum trebuie sa merg la serviciu…

Doua doamne elegante:
– Auzi, draga, cica acu’ e la moda sa faci sex în ureche.
– Vai, tu! Daca e periculos si ramîi surda?
– Da’ ce? Pîna acu’ ai ramas muta?

Un tip merge cu masina si, la un moment dat, vede o tipa ce facea autostopul. Opreste, o ia-n masina si pleaca mai departe. Dupa 15 minute, el îi zice tipei:
– Auzi,io vreau sa te f*t!
Ea roseste si da din cap. El continua:
– Dar uite care e problema, io am doua p**i: una noduroasa, mare, pentru fetele de la tara, si una fina, potrivita pentru fetele de oras. Tu de unde esti?
– Eu locuiesc în oras… dar sînt de la tara!

Recent s-a efectuat un sondaj pe plan mondial. Întrebarea a fost: “Va rugam sa ne spuneti opinia dumneavoastra în legatura cu lipsa de alimente din restul lumii.” Sondajul a fost un esec total:
– în Africa nu stiau ce înseamna “alimente”;
– în Europa de Vest nu stiau ce înseamna “lipsa”;
– în Europa de Est nu stiau ce înseamna “opinie”;
– în America de Sud nu stiau ce înseamna “va rugam”;
– în S.U.A. nu stiau ce înseamna “restul lumii”.

Bunica Alinutei:
– Alinuta, de ce te legeni în fata televizorului?
Alinuta:
– …
Bunica Alinutei:
– Alinuta, de ce te legeni în fata televizorului?
Alinuta:
– …
Bunica Alinutei:
– Alinuta, de ce te legeni în fata televizorului?
Alinuta:
– …
– Alinuta, de ce te legeni în fata televizorului?
Mama Alinutei:
– Las-o draga, nu vezi ca s-a spanzurat?!?

O femeie foarte seducatoare intra într-un bar, se duce la toaleta, iar cînd vine, se duce direct la barman si începe sa-l mîngaie tandru pe barba stufoasa: “Tu esti seful?”, întreaba ea, mîngîindu-i fata cu ambele mîini. “Nu, nu sunt eu”, îi raspunde el. “Poti sa-l chemi pentru mine; vreau neaparat sa vorbesc cu el?”, spuse ea plimbîndu-si mîinile prin fata si parul lui. “Ma tem ca nu”, raspunse barmanul vizibil excitat, “Pot sa te ajut eu?”. “Da”, spuse ea, bagîndu-i doua degete în gura si lasându-l sa i le suga, “Spune-i ca nu e nici hîrtie igienica si nici sapun la toaleta femeilor”

Comments on: "Bancuri care m-au facut sa zambesc" (11)

  1. imni plac:D

  2. foarte tare ultimul banc :)))

  3. Alinuta:Tata! Tata! Nu-mi place bunica!!!!
    Tata: …
    Alinuta:Tata! Tata! Nu-mi place bunica!!!!

  4. Alinuta:Tata! Tata! Nu-mi place bunica!!!!

    Tata: …

    Alinuta:Tata! Tata! Nu-mi place bunica!!!!

    Tata: …

    Alinuta: Tata ! Tata! Nu-mi place bunica!!!!

    Tata: Taci si mananca ce avem !!!!

  5. Ce nota aveai la romina? Roagate sa nu fi vazut asta profa’ ta de romana..
    „care M-AU facut”

  6. wiskaas : Ce nota aveai la romina? Roagate sa nu fi vazut asta profa’ ta de romana..
    “care M-AU facut”

    Ce misto ai zis … da tu ce nota aveai la romana daca scrii „română” cu î din a ?

    Or cum toti facem greseli ,, + ca eram obosit ,de la munca .. si nu va mai faceti mare profesori.

  7. important ca ai schimbat)
    asta defapt si doream)

  8. Ce puteai sa mai spui? xD xD xD

  9. funny bancuri… 2 lea mia placut f’tare…

  10. hai nu va certati acum,sa gresesti e omeneste 😀

  11. ion pond said:

    odata era sa ma spanzur dar am scapat

Lasă un răspuns

Nor de etichete

