Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Ce mai e nou?!

NU am mai scris de ceva timp nimic.Nu am avut timp(am participat la olimpiadă la limba română….mare lingvist):D  şi nici idei multe…de fapt nici acum nu prea le am,dar vin ele pe parcurs.

Să vă spun unde am fost ieri,anual de ziua îndrăgostiţilor se  organizează concursul Bravo Bravissimo un fel de plagiere de peste hotare, şi cum la moldoveni totul e retard concursul s-a organizat abia ieri…cu 2 săptămîni retard hmm nu-i rău.

Cupluri din totoată regiunea se întrec în vre-o 5 probe…prezentarea,proba de inteligenţă , proba coreografică,proba secretă şi masa romantică.

Păăă m-am dus să mă relaxez şi nu ştiu de ce am ieşit din sală mai obosit decît am intrat…probabil am fost influenţat negativ prostia care era p’acolo.

Vă spuneam că a venit lume din toată regiunea…adică din toate satele din apropierea oraşului în care trăiesc…deci vă daţi seama ce era în sală într-un cuvînt turmă, ce râde la fiecare glumă de kkt făcută  în ultima zi de pregătire la acest concurs.

Am avut oaspeţi din România,de fapt ei au fost cei ce au mai înfumuseţat seara…căci dintre probele ce le pregătesc cuplurile  numai proba coreografică o mai privesc cu curiozitate…restul sunt doar plagiere!deci,oaspeţii de peste Prut..a fost un ansamblu coreogafic ce mi-a plăcut mult,cîţivai interpreţi ce la fel erau buni şi trupa Ars-Poetica nu ţin minte precis dar erau din Bacău…trupă rock după cum am înţeles ce mi-a plăcut mult!

Aş putea să povestesc mult despre prostia ce se întâmpla acolo dar e totul tipic…nimic nou:bunica scufiţei roşii dansează pe melodii rap,prezentatorii încurcă denumirea satelor…dar au fost şi momente interesante.

Oricum ceea ce s-a făcut necesită muncă,nervi,bani bravo tuturor dar aşeptăm o deşteptare în mentalitatea voastră să creaţiile voastre şi terminaţi odată cu plagiatu’!

v-am salutat

Lasă un răspuns

Nor de etichete

